ad ld

Sunday, May 9, 2010

SAH - TADI TU GEMPA BUMI

Salam.. Uols tgk berita TV3 td? Dh confirm gegaran yg I rasa td tu kesan gempa bumi 7.2 skala Ritcher di Meulaboh Acheh. Ya Allah, mmg takut gilerz td. X tau la cmne perasaan org di Acheh tu kan, terasa gegaran di ofis I dlm beberapa saat kol 2pm td pn dh bt gigil xleh nk citer, mmg kelu jadinya. Serta merta teringat semua org2 tersayang. Seriously, blom penah rasa takut cmtu b4 this.

Pepun, Alhamdulillah segalanya selamat. Just pening2 tp still rasa terkejut lbh2 lg lps tgk berita td. Satu lg bukti kekuasaan Ilahi, lokasi gempa di bumi Acheh tp impaknya turut dirasai di Penang, Perlis n Kedah. Subhanallah.

10 comments:

GreenJade said...

Astaghfirullah..tu la kans tanda2 di akhir zaman...moga kita cpt sedar dr kealpaan..

ambo pong tkejut dengo TV3 news sparuh jalan td..x sangka mmg detik hati tu btol upenye..syukur sume selamat2

Ena said...

ye ke.. ena terlepas tengok berita tadi..

risa kan kalau jd macam tu.. nasib baik tak de pape kan!..

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

huhu mie tak taw ppun...nasib baik mama hanim bagi info.. hehehehe

liennasts said...

yup.. saya pun dah tengok

mamalieyna said...

ada tgk kt Tv..bleh rasa eh, belum ada pengalaman tu..mmg taknakkk...tp kejadian camtu lebih mengingatkan kita pda kekuasaan Allah kan..

Mama Hanim said...

Tinie: tu la, syukur sgt2.. takut xleh cer la.
Alhamdulillah semua slmt.

Mama Hanim said...

Ena: risau, takut, panik semua ada la.. huhu.. x mao dh pengalaman cmtu..

Mama Hanim said...

mimie: huhuhu, bukan stakat info dh, ni dgn feel saat tu skali.. scary woo..

Mama Hanim said...

liennasts: btul kan...

Mama Hanim said...

mamalieyna: ketaq pala lutut woo, takut sgt2..

Btul tu, semoga kita semua sentiasa mengingati kekuasaan Ilahi.