ad ld

Sunday, May 16, 2010

BACALAH BISMILLAH SBLM MAKAN

Salam.. Mlm ni x masak, kenyang makan free kt ofis hari ni. Hubby n cik hanim pn dpt tumpang skaki, murah rezeki dpt Pizza dri my student masa nk kuar ofis td. Pizza mmg sgt sedap lbh2 lagi if dpt free kan uols.. walaweh..

Tp antara yg paling menarik hadiah2 td, ni siap ada peringatan lagi u. Klu masih lupa jugak, mmg x leh bt apa la kan. X rugi pn bt mcm tu kan, bagus sgt.


--> Sgt teruja dgn pelbagai bentuk penghargaan diterima hari ni. Terima kasih semuanya.

2 comments:

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

dapat pahala orang yang tulis peringatan tuh kan... senangnya kat dunya nie nak dapat pahala.. senang juga nak dpat dosa... so mari kiter merebut pahala banyak banyak... :D

Mama Hanim said...

mimie: stuju2.. semoga kita berusaha ke arah yg lbh baik.. Insya Allah.