ad ld

Monday, May 24, 2010

SEMOGA CEPAT SEMBUH

Salam.. Rasa agak sedih coz bru lps cakap dgn bestpren kt u dlu, dia bru lepas jalani operate utk buang batu hempedu. Bukan satu tmpt, tp lbh dri 3 yg kena bedah. Dia terpaksa bt coz dh x tahan sakit. Terkejut gak mula2 dia bgtau kna operate lgpun umur bru 29. Cakap td pn suara agak lain, terketar2 lg w/pn dh byk hari berehat.

Rasa sedih bila tahu dia sdg sakit cmtu. Dlu kt U, dia lah insan yg paling baik hati pdhal bukan roommate pn. Igt lagi masa demam, dia sanggup ulang alik dgn motor dri umah sewa Sri Serdang dtg hantar nasi x kira waktu, panas or hujan. Slalu tya kaba n amik kan nota2 kuliah yg tertinggal. Mmg best berkawan dgn dia, sgt ikhlas dan jujur orgnya.

Sabar lah Ida dgn ujian itu, semoga dirimu cepat sembuh n kembali ceria.

14 comments:

TuYa said...

semoga kawan kak wani akan sihat mcm biasa..

get well soon..

Mama Hanim said...

Tuya: Insya Allah..

Tq tuya..

LYaFRINA said...

semoga kawan k.ayu cpt sembuh yep!!

mmg kt akn sedih kalo bestfriend kt sakit kan..

Zaidah said...

semoga rakan mama hanim tu cepatsembuh yer...doakan yang terbaik untuknyer..

AYU said...

terharu juga .semoga kawan mama hanim cepat sembuh. Amin.

Mama Hanim said...

Lya: mmg sedih kan... tq2..

Mama Hanim said...

Zaidah: terima kasih k.zai..

Mama Hanim said...

Ayu: Amin..terima kasih ye..

SyidaMislan said...

buang batu hempedu? is it major operation? walauapepun smoga cpat sembuh!

Mama Hanim said...

Syida: ye, x tahan sakit klu x bt..

Tq2..

mamalieyna said...

moga dia cepat sembuh! 3 tmpt..?..kita yg operate 1 bhgn kt perut je ni pun, masih terasa ketidak selesaannya sampai skrg..huhu..

*seronok ada kawan yg begitu prihatin camtu kan..sgt bertuah!

Mama Hanim said...

mamalieyna: ye, tq sudi sama2 tlg doakan dia..

btul, best sgt ada kwn cmtu..

GreenJade said...

itu lah kwn sejati namanye..

moga kwn Wani tabah & cpt sembuh.InsayAllah :)

Mama Hanim said...

Tinie: tq2.. sama2 doakan dia ye..