ad ld

Wednesday, May 31, 2017

Posing Ambik Mood Dulu Pagi Hari

Boleh kata macamni lah setiap hari, ambik mood sebelum g keje. Bila kata nak ambik gambar, cepat2 Husna n Hanis pose gaya masing2. Kalau tgh moody berebut mainan ke apa dua orang tu, sebut nak snap laju je dorg lap airmata, betulkan rambut ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜‚.

Terhibur hati tengok gelagat si kembar ni, kalau masa nak marah ada yg buat x kena pun macam x jadi plak. Redha je lah mama papa ni.

Tuesday, May 30, 2017

Si Kembar Dan Kakak Di Hari Cuti Itu

Throwback weekend bila ntah ni. Lupa suda.. Tempat fevret la hari cuti lepak playground Taman Jubli Perak Sg Petani. Skang makin seronok sbb ada nilai tambah yg baru. Org main muzik, bergambar dgn little monkey, roller blake, budak2 main ala2 parkour. Tapi yg paling happening, budak 3 ketul ni suka main tiup belon.




Modal rm2 je setiap sorang, dpt 1 bekas air sabun dan main la sampai habis kering. Kalau rasa x puas hati lagi, boleh tambah plak..๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Selain anak2 main tu, mama papa pun tumpang sama. Maklum la masa kecik2 dulu xde semua. Bagi chance la join sekali kan..hehe.

-- Selamat berpuasa uolls. Semoga diterima segala amal ibadat kita semua di bulan yang penuh baraqah ini. Aamiin.

#ramadhankareem
#bulanpuasa2017
#pahitmanis1stlove

Saturday, May 27, 2017

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan 2017

Assalamualaikum. Salam 1 Ramadhan untuk semua. Lama cuti berblog tetiba hrini rasa terpanggil tengok semula ☺. Just nak wish Selamat Berpuasa, sahabat. Semoga kita semua diberi kekuatan, peluang dan kerahmatan dalam menjalani ibadah puasa tahun 2017 ni. Aamiin.

Ramadhan Kareem. Alhamdulillah.