ad ld

Saturday, May 29, 2010

Gi Kenduri A.K.A Jd Juru Bahasa

Salam.. Hari ni mybe smp ptg duk kt umah mok pengasuh. Ptg semlm pn dh agak bz layan berchit chat dgn rombongan pengantin bla dorg tahu kami pn asl negri sama.

Lps majlis akad nikah di masjid, trus ke acara makan2 kt umah pengantin perempuan a.k.a anak mok tu. Meriah btul bla loghat kelate bertemu loghat kedah, huhu.. happening beb.. Ada gak la 4-5kali kna jd jurubahasa dorg tu..ahaks..

Kenduri hr ni start kol 12pm tp kn gi awal2 la, lg pn cik hanim kna jd 'gadis bakul' daaaa.. Tu yg kalut last week cri gaun utk hanim. X sabar rasanya nk tgk gelagat my doter tu nti di majlis tu..

Semlm pn dh riuh hanim lari2 bla ada yg ramai2 tu cubit2, peluk2 dia. Skali hanim jerit,' Jangan pegang!!!! Mula2 dorg terkejut kna sound nada tinggi cmtu, huhu.. pastu smua gelak je.. Ambikkk korang..

Ok la uols, nk siap2 plak.. 10.30 dh nk kuar.. Jumpa lagi ye..daaa..

4 comments:

Ena said...

hehehe..

ena pun tak sabar gambo hanim tu di upload nanti.. mesti sangat cute kan kak.. :)

Uruchimaru @ kf said...

eh kenduri disiang hari!

Mama Hanim said...

Ena: huhu.. cute kerrr???
anak2 ena pn cute gak kan..hehe..

Mama Hanim said...

KF: betul3..hehe..