ad ld

Sunday, May 9, 2010

GEMPA BUMI KE NI?

Salam.. Skang ni bru hilang pening2.. Td rasa bangunan ofis I ni bergegar, ada la 2-3 kali gak berlaku sekitar kol 2.03pm td. Mula tu I igt apahal lak tetiba rasa gerak2 pening2 nih.

Pastu tgk ada ramai gak staffs n students yg kata bangunan mcm bergegar, dh panik2. Bangunan ni bukannya smp berbelas tingkat pn tp still terasa. Eh x penah pn rasa cmni. Klu btul ada gegaran, mybe ada gempa kuat ke apa kot smp kt Kedah pn bleh terasa.

Semoga segalanya selamat. Wallahualam..

8 comments:

Ena said...

huhu..

scary nye.. moge semuanye ok..

LYaFRINA said...

eyhh.. ye k tu??

smoga slamat... & dijauhi drp segala musibah.. amin

liennasts said...

bila nya tu?? tak rasa pun.. takutnya dengar.. alhamdulilah la tak de apa2 ye??

GreenJade said...

eh same lah ade gak rase siang td..igt ke sbb pening2..mmg confirm goyang2 lah..


x sempat denga kt berita tv3 td..mcm kat melubuh (aihh betui ke eja nih) ..mmg most kt aloq setar terasa gegaran tuh

Mama Hanim said...

Ena: mmg takut sgt td.. kerusi meja semua bergegar..

Mama Hanim said...

Lya: Tq.. Alhamdulillah semua ok.

Mama Hanim said...

liennasts: dlm kul 2ptg td..
tu la, syukur sgt semua ok. tq2..

Mama Hanim said...

Tinie: tu la, mula2 td pn igt pening2 biasa gak.
pastu tgk kerusi meja semua gegar n ofismates pn panik semcm gak, takut sgt.

kuar berita tv3 kol 8td, gempa bumi di Acheh. mmg kebykan area utara ni terasa impak td.