ad ld

Monday, May 24, 2010

JOM MAKAN KUE TEOW

Salam.. Dh bekfes uols, menu apa ekk? Ok, sape yg suka kue teow? Semlm blk keje terjah kedai kue teow femes kt SP ni di Taman Sejati.


Sgt sedap ye uols, rege pn murah je. Kira tu kedai otai la coz xde menu lain dh. Mmg dh jd fevret since 5thn lps..huhu2..

Igt lagi masa peknen kt hanim dlu, I makan kue teow ni hari-hari selama seminggu ok. My hubby kenal dgn tokey kedai tu pn coz sessi makan seminggu tu la. Hubby siap bt lawak dgn dia,' Abang letak apa yg bt org ketagih ye? Dh 6 hari ni kami duk makan kt sini. Hehe2.. Pastu malu2 gak hari tu dia declare dpn customer lain,' Depa ni regular customer kedai ni, kena bg special price'. Smp skang pn dia bg diskaun plg skit 50sen setiap kali kami makan kt situ. Alhamdulillah.

--> Klu uols dtg SP wajib try kue teow ni ok.. mables2..

8 comments:

A D I A said...

kita suka kueteow gak tapi NO taugeh la hehe. bagi map skit nanti balik kita cari hehe.

zue @ annaleeya said...

suke kuetiau... suke sgt char kuetiau dan kuetiau ladna... mabeles tuh!!! terliur ler pulok!!!

Mama Hanim said...

Adia: xpe2, no taugeh plzzz..hehe2..

kedai tu area Tmn Sejati. Dkt t.light ke Pinang Tunggal.. Zai Kue Teow..

Mama Hanim said...

zue: kue teow ladna.. lamo dh x make tuh.. tingat kg weh..huhu..

Kancilbiru said...

kat mana niiiiiiiii?? awat kami tak tau..hehe

GreenJade said...

ambo turon SP nnt jange lupo bawok ambo deh..nakkkkkkkkkkkkkkkk jugeksss

Mama Hanim said...

Nizaa: Tmn Sejati.. sblh Klinik Alaf Baru..

jom terjah..hehe2..

Mama Hanim said...

Tinie: boleh aja dong.. bisa diatur..hehe2..