ad ld

Wednesday, May 12, 2010

SELAGI STOK MASIH ADA

Salam.. Jgn marah uols, ni n3 mangga dan mangga dan mangga lagi..hehe.. Ekceli ni cer ptg semlm, sambil2 layan adamaya tu tingat stok dlm fridge. Tggu apa lagi, trus amik la. Sgt sedap makan2 santai cmni, cik hanim pn join sama lgpn dia mmg layan gak cer adamaya mcm mama papa dia, x padan dgn umur bru 3thn lbh..huhu..



Best xleh cer, 4bijik tu skali jeling je..ahaks.. Hanim pn makan laju je main rebut2 dgn papa dia. So lovely tgk dua beranak tu, mesra sgt2.


Stok ni byk lagi.. Jgn risau uols, compem ada lagi n3 pasal mangga ni..Naseb la.. kuikui2..

10 comments:

A.I said...

ayoyo...macem!

BIONIC WOMEN said...

terliur nyer....kecur kiur yg teramat.
haritu masa balik pahang, mangga baru putik2 tu pun banyak dijahanamkan oleh kera, lotong, tupai..huhu
nenek kata x bnyk yg boleh dimakan tahun ni..huhu..sedih

mama hanim..nak ler jugak

liennasts said...

macam mangga epal je.. sedap..

LYaFRINA said...

waa.. tiba2 air liur dh meleleh ni.. sapa mau jawab ni..
suka sgt mkn y masam2 ni.. best!!

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

errkkk sakit geraham.... tahan masam... :P

Mama Hanim said...

A.I: hehe mmg macem la..

Mama Hanim said...

Bionic woman: sori bt awk terliur.. mmg sengaja pn..hehe2..
nti kita spare utk awk skit ye..kuikui2..

Mama Hanim said...

liennasts: mmg sedap..huhu..

Mama Hanim said...

Lya: hehe.. mmg taste org pantai timur kot.. suka makan masam2..

Mama Hanim said...

mimie: guna lah sensodyne..kuikui2..