ad ld

Sunday, May 9, 2010

MA - SENTIASA DI HATI KU

Salam.. Hari ni dh msk ofis la, dgn penuh semangat coz td dh dpt ucapan sempena hari ibu drp papa n hanim. Sgt2 terharu rasanya, tq papa. Mlm td dh dpt spesel dinner, so makin berbunga bungalah hati ku ini.. phewittt. Tp sori uols, picca blom smpt upload la.

Best la uols yg dpt slalu jmp org tua especially ibu kan. Dpt menghabiskan masa bersama sambil menggembirakan hati mereka. Perantau mcm I ni ada masa bila cuti panjang je lah..huhu..


Pepun, ibu sentiasa di hatiku. X terbalas jasa2 Ma selama ni, akan ku usaha sedaya mungkin utk membahagiakan hati Ma. Sesungguhnya jasa dan pengorbanan Ma sgt2 besar, terima kasih kerana membesarkan ku selama ini dengan penuh kasih sayang yg sentiasa melimpah ruah. Sayang Ma sgt2..

--> Selamat Hari Ibu...

10 comments:

LYaFRINA said...

sweetnyer..
smlm pon pergi dinner.. bawak mama lya skali...

slamat hari ibu...
smoga kt mjdi ibu terbaik buat ank kita.. amin..

Ena said...

Sekamat Hari Ibu buat Mama Hanim juge.. Seronok kalau dapat raikan ibu bersama kan!.. huhu

GreenJade said...

Slamat bekerja di hari minggu & Slamat Hari Mama yea Wani

NUNU EERA said...

hepi mother's day 2 both of u..;)

Mama Hanim said...

Lya: hehe.. best kan cmtu..

slmt hari ibu juga utk lya..
smoga kita sokmo berusaha ke arah yg lbh baik utk keluarga kita..Amin..

Mama Hanim said...

Ena: tq2..
Slmt Hari Ibu juga bt Ena. Smoga hepi sokmo..hehe..

Mama Hanim said...

Tinie: Tq2..
Begitu juga utk Tinie ye..

Mama Hanim said...

Nunu: Thanks a lot..
Hepi weekend ye..

mamalieyna said...

mmg sweet lah! en suami kita nak kena tnya baru nk wish..adoohai sepoi tul.. :p

Mama Hanim said...

mamalieyna: hehehe.. bagi chance la sesekali kan.. kuikui2..