ad ld

Tuesday, June 1, 2010

Dalam Hati Ada Taman

Salam.. Dalam hati ada taman daaa..huhu.. Berkenaan majlis Hari Pendidik td, ada berita sgt menggembirakan hati ku tika ini. X sangka dpt 2 award, w/pn mula2 agak terkesima dgn 1st award, tp 2nd award lbh rasa teruja.. Perhhh, mmg x sangka dpt award tu hasil undian para students.

Pepun, Alhamdulillah syukur dgn award ni, mmbri lbh semangat agar terus berkhidmat dgn lbh baik dan berkualiti.

Sori uols, picca blom upload coz dlm hp yg telah ikut tuannya ke majlis kesyukuran umah jiran.

Ok lah, nk sambung buka hadiah.. jmp lg ye..hehe....

10 comments:

Kancilbiru said...

wahhh suspen ni...hehehe

GreenJade said...

wahhh sure beseri2 hati kak Wani kite arinih..

mlm nih sure tdo dlm senyuman ihiks ihiks

Tahniah beb!

TuYa said...

congrate kak wani..
lepas ni makin semangat la nak ngajar..masa ngajar pun senyum simpil je kan..heheh

Ena said...

heheheh..

apa la tu kan kak!

Tahniah!! sbb jadi pilihan.. :)

Mama Hanim said...

Nizaa: ada dlm n3 esok kot..hehe..

Mama Hanim said...

Tinie: hehe.. btul tu, senyum je lah..kui3..

Tq2 my pren..

Mama Hanim said...

Tuya: btul tu, makin bersemangat la ngajar pasni.. huhu..

klu dpt award pastu ada increment lg la bersemangat kan..kihkihkih..

Mama Hanim said...

Ena: tq2 ena.. ada masa tgk la n3 esok kot..hehe..

mamalieyna said...

waaah bestnyer..makin subur la taman dlm hati tu..ekeke..pepun tahniah! ^_^

Mama Hanim said...

mamalieyna: hehe..mmg pn..tq2..