ad ld

Thursday, June 24, 2010

DOA IBU UTK ARIEL PETERPORN

SELURUH ahli keluarga bintang Indonesia, Nazril Irham atau Ariel sedih dan bimbang dengan penahanan vokalis Peterpan itu berhubung penyebaran video lucah yang membabitkan dirinya dengan Luna Maya dan Cut Tari sekali gus menggemparkan seluruh industri seni.

Kes membabitkan dua bintang Indonesia itu ternyata mencuri perhatian masyarakat. Antara yang tidak senang duduk sebaik berita berkenaan tersebar ialah ibu Ariel. Tekanan yang dilalui mendapat perhatian ketua RT, H Dendy, 53, tempat Ariel tinggal.
Kata H Dendy, setiap hari dia melihat bagaimana seorang ibu berdepan cabaran berhadapan masyarakat akibat kejadian membabitkan anaknya.

Ibu Ariel tidak pernah lepas memegang kitab al-Quran sejak tersebarnya kes video lucah yang menjejaskan imej artis itu. "Hampir setiap hari saya ke rumah Ariel sejak heboh mengenai penyebaran video itu. Setiap kali ke sana, saya melihat ibu Nazril selalu memegang dan mendakap al-Quran. Selain mendoakan kesejahteraan dan keselamatan anaknya," kata Dendy ketika ditemui wartawan di Bandung kelmarin.

-- Petikan hmetroonline. 

-- Apa perasaan si ibu itu berhadapan dgn masyarakat???

No comments: