ad ld

Sunday, June 27, 2010

Steven: Saya Tahu Hubungan Maya, Remy

KUALA LUMPUR, 25 JUN 2010: Suami kepada aktres Maya Karin, Steven David Shorthose atau nama Islamnya, MUhammad Ali Abdullah semalam mengesahkan yang dia akan bercerai dengan bintang utama filem Pontianak Harum Sundal Malam tersebut tidak lama lagi.
Steven yang bertugas sebagai guru di sebuah sekolah antarabangsa di ibu kota telah mengesahkan tentang perkara berkenaan kepada The Malaysian Insider.
Bagaimanapun, selepas berkahwin di Villa Corte de Lagi di Itali kira-kira 2 tahun lalu, diadan Maya perlu mendaftarkan dulu perkahwinan mereka di Malaysia.

"Kami akan bercerai. Apabila menyebut tiada perceraian semalam (Khamis lalu), saya maksudkan kami tidak bercerai semalam tetapi kami memang akan tetap berpisah," kata guru kelahiran British ini kepada The Malaysian Insider.

Jelas Steven lagi, permohonan perceraian mereka akan dibuat selepas status perkahwinan mereka diselesaikan terlebih dulu.

"Tiada sebarang keputusan yang dibuat semalam (Khamis lalu). Tapi saya percaya ia akan dalam diselesaikan dalam tempoh 2 minggu ini," katanya lagi.

Pada Februari lalu, Maya pernah dilaporkan menyebut yang dia telah berusaha untuk menyematkan rumahtangga yang dikatakan berpunca daripada kesilapan masing-masing.

Namun, dalam pada itu, turut digosipkan mempunyai hubungan dengan Remy Ishak yang turut sama membintangi teater Natrah arahan Erma Fatima dengannya di Istana Budaya, pada tahun lepas.
Kata Steven, dia maklum tentang hubungan isterinya, Maya dengan Remy.

"Saya ada dengar tentang hubungan mereak tahun lepas. Tapi saya tak berjumpa Remy. Tapi, kalau berjumpa, pasti saya akan bercakap dengan dia. Ia bukanlah satu isu," katanya.

Ditanya adakah Maya ada mnegurnya sewaktu berada di mahkamah, Steven berkata: "Tidak ada sepatah kata, tidak ada hello, tiada apa-apa langsung". - Murai

2 comments:

~ain said...

ish... macam2 kes laaa.. tp paling ngek sekali, kes fasha sandha ngan tiz.. tah apa-apa tah..

Mama Hanim said...

ain: tu la kan..
lawak pn ada cer dorg tuh.. best gak buh dlm blog, bt hilang ngantuk..kui3..