ad ld

Tuesday, June 22, 2010

Ada Sesape Penah Makan Ni?

Salam.. Lunch td makan apa uols? Ooppss, mybe ada yg pose kan hr ni.. Sori.. Ni tya uols, penah makan benda ni?


Klu kelate mari nama nya 'butir nakoo'.. hehe.. Mybe nama agak pelik, tp itulah dia.. Believe it or not..kui3.. Biasa kaler ijau kan, tp ni I saja bt kalerful..nmpk mcm coklat pn ada gak kan.. Jom tgk xtvt memasaknya..


Senang je, nk bt kaler apa pn bleh.. sesedap mata memandang a.k.a memakannya ok..hehe..


Papa suka makan ni, bleh bt senaman rahang katanya..huhu..


Dh siapppp... Taraaaa... Jom2 makan uols...hehe..


-- Another special gift on Father's Day....

14 comments:

LYaFRINA said...

haaa.. butir nako?? k bubur caca???
eyhh confius dah ni..

TuYa said...

selalu Tuya makan kak kuih butir nako nih..
nak2 kalau time bulan pose..femes betul kuih nih..

Ju@Lucky^Mummy said...

Butir nako?? sedap je nampak nye ye..

Uruchimaru @ kf said...

seperti kelihatan mcm bubur jga kan mama hanim..

klu disini namenye emm " pengat"

BIONIC WOMEN said...

lebih kurang jer butir nako nge bubur caca..cume butir nako ni wat ngan terpung pulut kan? lagipun dia digentel bulat2..bubur caca tu panjang2 skit..hehe..memandai jer..
sendirik pun lum fasih ag makanan klate ni

puterikurekure said...

ni macam puteri mandi pon ye gak. hehehe~

ravishingpeacock said...

pnah mkn..cm ala2 chewing gum gitu tp kuah die sdap :)

Mama Hanim said...

Lya : butir nako tu nama di klate..biasa kaler ijau je..hehe..

Mama Hanim said...

Tuya: ooo tuya pn slalu makan ye, best kan..
btul tu, bulan pose mmg femes la, nak2 lagi bg perantau..huhu.. igt kg woo..

Mama Hanim said...

Ju: nmpk sedap, dpt makan lg sedap..kui3..

Mama Hanim said...

Kf: ala2 bubur gak tu, lain tmpt lain style nya kan..

Mama Hanim said...

Eily : ohhh terrer dh tu.. hehe.. bleh la cuba bt plak kan..

Mama Hanim said...

Intan: mmm..beza skit kot..
oohh puteri mandi pn sedap gak tu..

Mama Hanim said...

r/peacock: btul tu, sbb tu bleh bt senaman rahang..hehe..