ad ld

Monday, June 28, 2010

Keputusan Piala Dunia - Argentina vs Mexico

PENYERANG, Carlos Tevez (kiri), menanduk masuk gol pertama Argentina menentang Mexico perlawanan Piala Dunia FIFA 2010, di Stadium Soccer City, Soweto, awal pagi ini. - Foto AFP
 
Argentina menundukkan Mexico 3-1 dalam perlawanan pusingan kedua Piala Dunia FIFA 2010 yang berlangsung di Stadium Soccer City, sebentar tadi.

Selepas mendahului 2-0 pada separuh masa pertama hasil jaringan Carlos Tevez pada minit ke-26 dan Higuain minit ke-33, Tevez sekali lagi menambah jaringan pada separuh masa kedua dengan jaringan pada minit ke-52.

PENYERANG Argentina, Carlos Tevez (kanan), cuba dikekang 
pertahanan Mexico, Ricardo Osorio (tengah) dan Andres Guardado, sebelum 
menyumbat gol ketiga Argentina, dalam perlawanan Piala Dunia FIFA 2010, 
di Stadium Soccer City, Soweto, Johannesburg, Afrika Selatan, awal pagi 
ini. - Foto AFP
PENYERANG Argentina, Carlos Tevez (kanan), cuba dikekang pertahanan Mexico, Ricardo Osorio (tengah) dan Andres Guardado, sebelum menyumbat gol ketiga Argentina, dalam perlawanan Piala Dunia FIFA 2010, di Stadium Soccer City, Soweto, Johannesburg, Afrika Selatan, awal pagi ini. - Foto AFP
 
Bagaimanapun, pada minit ke-71, Mexico cuba merapatkan jurang selepas J Hernandez menjaringkan gol selepas meledakkan sepakan kencang ke bahagian atas sebelah kanan penjaga gol Argentina, Romero.

1 comment:

baincardin said...

Mcm mana kalau binatang ada Facebook ??? :P