ad ld

Thursday, June 24, 2010

Fizz Fairuz Bagi Amaran Kat Fasha Sandha

fizz fairuz amaran fasha sandha

Argh. Memang gila macam drama Melayu cerita Fasha Sandha, Jejai dan Tiz Zaqyah nie. Sekarang nie Fizz Fairuz pulak dah bersuara. Kalau korang dah lupa, Fasha ada cakap yang Tizz ada telefon Fizz Fairuz nak ajak dia keluar sampaikan awek Fizz, Almy Nadia bengang.

Tapi hari nie Fizz Fairuz dah bagi amaran kat Fasha supaya jangan kaitkan dia dengan agenda peribadi Fasha. Agenda peribadi? Apakah agenda peribadi tue? Adakah untuk menjatuhkan Tizz?

“Semasa berita ini tersebar, saya ada mesej pada Fasha melalui Blackberry Massenger untuk bertanyakan kenapa dia perlu libatkan saya dalam hal ini. Fasha balas yang dia ada mendengar perkara tersebut daripada orang lain. Saya ingatkan dia agar jangan kaitkan lagi nama saya dalam agenda peribadinya itu.”

Dan Fizz Fairuz keluarkan satu kenyataan yang menampakkan macam Fasha buat-buat cerita:-
“Kami dah macam adik-beradik tiada istilah maksud kacau, mungkin ada dia telefon saya tapi atas hal lain dan bukan sebab untuk mengoda saya. Saya tidak faham apa motif untuk dia bagi kenyataan begitu. Kami tak mahu ambil tahu perkara tersebut dan menganggapnya sebagai publisiti murahan.”

Jejai sokong statement Fasha. Fizz Fairuz sokong statement Tizz. Sekarang nie kita kena tunggu Almy Nadia pulak buat kenyataan. Memang inilah cerita paling hangat tahun 2010.

-- Sumber: beautifulnara.com.

11 comments:

mamalieyna said...

OOH ASTIS..MCM2 HAL...HUHU..

baincardin said...

Lama dah Bain tak eksperimen HDR. Jom layan HDR! ^_^

Lelord said...

ekekekkeke macam2...lantak ko la fasha

Adlina Husaini said...

hehe pandai la artis2 mesia ni cari publisiti

TuYa said...

salam kak..
mcm2 artis kita ni..
yang dah gedik tu memang la gedik,yang baru nak naik tu jgn la gedik2..hehehheehhe..

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

ingatkan zaman sekolah2 dulu je ada benda2 mcm ni.. zaman dah tua2 mcm depa pun ada jgk.. bt malu je.. apa yg pasti si Nora Danish dah cukup bahagia dgn PUTRAHATI dia kan?? balasan dr Allah ni x lama.. cuma perlu sabar jer..

Ena said...

owh.. dorg tu tak bais2 wat citer murahan..ntah apa2..

SyidaMislan said...

mana-mana pun mesti melibatkan fasha.bosan la dgn dia ni..

AYU said...

em.......fasha2x...x habis2 dgn kontroversi

Mama Hanim said...

mamalieyna: huhu..tu la kan..

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

macam2 le artis ni..tak paham..:P