ad ld

Monday, August 30, 2010

Lagi Kes Buang Bayi: Bayi Dlm Beg Disangkut Pada Tiang Signboard

Salam... Lagi2 kes buang bayi. Mmg jahat giler sapa yg bt tu, sangkut beg ada bayi yg masih hidup pada tiang signboard di simpang traffic light. Klu dpt tangkap si celaka tu mmg patut ikat dia di tiang lampu Taman Tasik Shah Alam sebulan.. Geram btul aku.. Uols baca petikan Bharian ni:

-- SHAH ALAM: Seorang bayi lelaki yang masih hidup dengan badannya dibaluti kain batik ditemui dalam beg kertas di kawasan Pangsapuri Brunsfield di Seksyen 13, di sini, hari ini.
Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Noor Azam Jamaluddin, berkata beg kertas yang memuatkan bayi itu disangkut pada tiang papan tanda di simpang lampu isyarat kawasan kediaman itu.

Berdasarkan siasatan awal, polis percaya bayi itu dilahirkan dalam tempoh kurang dari 24 jam dan berdasarkan warna kulit, polis tidak menolak kemungkinan bayi itu berbangsa Melayu atau Indonesia,". - Baca selanjutnya di Bharian

8 comments:

Ju@Lucky^Mummy said...

memang elok ikat dia kt traffic light.. !!
x de perikemanusiaan langsung.

mamalieyna said...

issh menjadi2lah..risau takut Allah turunkan bala! Ya Allah..kejamnya manusia!

mamalieyna said...

issh menjadi2lah..risau takut Allah turunkan bala! Ya Allah..kejamnya manusia!

Mama Hanim said...

Ju: stuju2..

Mama Hanim said...

mamalieyna: makin teruk kan.. apa nk jadi lah..

~ain said...

tak tahu mcm mana nak tangani masalah ni dah.. nampak makin teruk je..

Mama Hanim said...

btul tu ain.. makin hari makin teruk je bunyinya..

mamaaerish@eb said...

adoi, dh la cumil kan?... mmg kejam... hu3