ad ld

Tuesday, August 17, 2010

Tempat Hijau Atau Biru? Penting Sgt Ke?

Salam.. Dh hari ke 7 kan puasa hari ni, kejap je berlalu. Cmne dgn schedule uols? Apa yg berubah selain dri xtvt makan2? hehe.. Pepun yg uols bt, semoga segalanya berjalan dgn lancar ok.

Xtvt terawih tpt uols cmne? Tentu best kan dpt bt ibadah dgn lbh baik di bulan yg mulia ni. Kebtulan area umah I ni ada 2-3 masjid berdekatan, pilih je yg mana nk gi. Kdg2 kedengaran gak ada jiran yg tya hubby,' Mlm ni terawih kt tpt 'hijau' ke 'biru'? Huhu.. semua tpt utk beribadat, x perlu lah ada apa2 sentimen plak kan..

Heran gak nape still perlu fikir benda2 cmtu pdhal utk ke tpt beribadat. Cukup2 lah gunakan masa di waktu yg lain kan. X yah ekstrem sgt, agak2 lah. huhu..

Sekian cer di tghari nih..hehe..

4 comments:

mrs.ecam said...

puas ku pikir ape hijau ape biru...lameee br leh tngkap maksudnyer....suju ngan ko...nk beribadah x yah la mskkn isu2 tu sume...x elok...

mamalieyna said...

hehe..slmt berpuasa..! tmpt eina takde kaler pape, en suami g la..eina dok umah jga si kecik ^_^

pss nnti emailkan address tau..kt org lain eina dh send dah..

lieyna_hamid@yahoo.com.sg

tQ

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

slmt berpuasa akak...:) lama sgt akak menghilang... beli je la lappy toshiba... sgt bagus dan sgt tahan lasak...

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

salam dear.. muahh muaahhh.. hehehe