ad ld

Saturday, August 28, 2010

Abang Perangai Setan, Rogol 5 Adik Perempuan

Akibat tidak sanggup lagi menjadi mangsa kerakusan abang kandung yang meratah tubuh mereka, tiga beradik nekad melarikan diri dari rumah di Kampung Saador, Pantai Senok, dekat sini, petang kelmarin. Ketika umat Islam sibuk bersiap menyediakan juadah berbuka puasa, tiga beradik terbabit yang berusia 5, 14 dan 16 tahun itu melarikan diri sebelum mencari perlindungan sementara di Masjid Kota Jembal, dekat sini.
Seorang ahli kariah masjid itu, Abdullah Harun ternampak tiga beradik terbabit termasuk seorang daripada mereka yang berpakaian seragam sekolah dalam keadaan kepenatan ketika berjalan berhampiran kawasan masjid itu kira-kira jam 8 malam.

Tiga beradik itu memberitahu mereka lari dari rumah kerana tidak sanggup dirogol berulang kali oleh abang kandung berusia 18 tahun. Mereka kematian ibu sejak lima tahun lalu dan tinggal bersama ayah yang menagih dadah dan pemabuk. Abang yang merogol mereka turut menagih dadah. - Baca selanjutnya di Hmetro

- Sedih, geram, simpati n perasaan yg bercampur baur bila baca artikel nih. Apa jenis manusia yg sanggup bt begitu pada adik perempuannya, bukan sorg plak tu tp 5 org adik2 nya. Bahkan dgn adik yg usia 5thn pn dia buat jugak. Mcm xde otak je kelakuannya. Pasni duk lokap polis baru dia tahu nk kawal nafsu dia kot, mmg patut diberi hukuman yg setimpal dgn perangai setan tu.

2 comments:

Madam Amie said...

abg si setan durjana... astaghfirullahalazim....em...

cik tasha shafzan said...

salam..
apa punya abang la macam tu.. sepatutnya dia lindung adik2 dia..
moga2 dia dikenakan hukuman setimpal..