ad ld

Saturday, July 10, 2010

Saat2 Indah Fasha Sandha Bersama Jejai

Umum dah tahu yag Fasha dah umumkan penyataan yang dia dengan Jejai adalah sepasang kekasih yang 'sah'. Jadi takda spekulasi lagi di antara mereka berdua nie kalau mereka saling menafikan dan gambar menjadi bukti segala-galanya mengenai mereka berdua. Gambar di bawah ini adalah saat-saat indah Fasha dan Jejai. Sungguh romantik gitue. Jejai nampaknya tidak mengatal sangat. Jadi percepatkan lagi proses pernikahan tue.:)



- Petikan: izyan.com

Klik utk:  -- (Gambar) Fasha Sandha Berbikini Di Bali.. Phewiittt!!!!!

4 comments:

mamalieyna said...

tengok, lihat, baca dan saksikan jerla..^_^

CT said...

ermmm...tgk je la kan...kan... :)

Ena said...

dorang ni kalau diperhatikan bebetul ada juga la persamaan nya.. mungkin betul jodoh mereka ada.. mudah2an la.. sbb tak larat nak tgk aksi2 tu..huhu

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

menyampah betul!