ad ld

Wednesday, July 14, 2010

Bila Kau Kata Kau Sayang

Salam.. slmt pagi rabu uols.. Pagi ni mood feeling skit coz td dlm kete dgr lagu zaman cintan cintun dlu2.. Sila bg chance ye nk feeling nih..hehe.. Jom kita tgk apa liriknya:

Bila kau kata kau sayang
Terus aku tersenyum
Dan lantas kumenjawab
Hmmm....mmm
Aku juga sayang padamu

Bila kau kata kau rindu
Aku pun rindukanmu
Dan lalu kujelaskan
Kita sudah saling Oh jatuh cinta

Kau hadir saat aku memerlukan penawar duka lara
Setelah lama hidupku kesepian
Terbalut lah lukaku dengan harum cintamu
Terima kasih kuucapkan

Senyumanmu sering ku terbayang
Terlepas rinduku bila dengar suaramu
Terasa bagaikan kau ada di sisi
Di mana saja ku berada

Aku pun berdoa pada Tuhan
Semoga cinta kita berpanjangan selamanya
Berkocak nafas di dada bila terpandang mu
Janganlah engkau pergi dariku...

Bila kau kata kau rindu
Aku pun rindukanmu
Bila kau kata kau sayang
Hmmm....mmm
Aku juga sayang padamu

- Lagu nyanyian Screen.. Tangkap leleh beb.. Masa umur 17 dlu lagu ni mmg meletoppp kebaboom woo..
- Pssstt.. my hubby penah nyanyi live lagu ni masa 'gayut' dlm phone.. Auuwww phewiittt.. Tp masa tu h/phone blom wujud lg, maklum la 13tahun yg lalu..huhu..

10 comments:

Ena said...

wahhhh... kenang kisah lama nampaknya pepagi i eyh!.. ehehhe..

Mama Hanim said...

Ena: hehe.. sesekali apa salahnya..kui3..

Zaidah said...

wah....terkenang kisah percintaan dolu2....memang lagu salah satu kenangan terindah bersama si dia...

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

suke suke suke.....:P

GreenJade said...

perghh tetibe I pong terasa kembali moda remaja gitu auwwwwuuu

BIONIC WOMEN said...

jiwang karat yeee.... :)

Mama Hanim said...

Zaidah: hehe.. btul tu k.zai..

Mama Hanim said...

Amy: nk jiwang jugak dia pun..kui3..

Mama Hanim said...

Tinie: tau xpe.. kita kan muda lagi paaa..huhu..

Mama Hanim said...

Eily: biasa la tu..hehe..