ad ld

Thursday, July 22, 2010

Aksi Cium Mulut Kris Dayanti & Raul Lemos Di Sidang Media

Ketika menafikan hubungan cintanya dengan ahli perniagaan Raul Lemos, penyanyi kontroversi Indonesia, Krisdayanti atau KD tanpa segan silu mahu bercium dengan lelaki itu di depan khalayak. Ciuman mesra KD dengan Raul berlaku ketika mereka menghadiri sidang media di Radio Dalam, Jakarta Selatan, Rabu.


Pada ketika itu Raul sedikitt emosi ketika memperkatakan mengenai dirinya di sebuah tabloid hiburan. Portal Inilah.Com melaporkan, ketika melihat aksi Raul yang sedikit emosi itu, KD dengan manjanya cuba mencubit pipi lelaki itu sambil memberi ciuman ke bibirnya. Wartawan dan jurugambar yang hadir pada majlis tersebut menjadi terkejut lalu meminta kedua-dua pasangan tersebut mengulangi aksi berkenaan.

Bagaimanapun tanpa perasaan malu, KD terus menarik wajah Raul untuk menciumnya semula. Sementara itu Inilah.Com turut melaporkan Raul mengaku mahu menikahi KD tetapi perlu menguruskan penceraiannya dengan Silvalay Noor Artalitha. Raul berkata dia sudah melafazkan talak ke atas isterinya itu secara lisan dan atas alasan itulah dia berani untuk keluar bersama KD.

Mengikut perancangan, Raul mahu mengadakan majlis pernikahan mereka di tanah kelahirannya di Timor Laste dan KD sendiri tidak keberatan untuk tujuan itu. KD bercerai dengan Anang Hermanstah pada 22 Oktober tahun lalu. Khabarnya Raul Lemos menjadi penyebab penceraian tersebut. Setelah bercerai dengan Anang, KD tidak malu untuk menceritakan kepada pihak media tentang hubungan mereka itu. - mstar

-- Kris Dayanti Mengaku Hamil 4 Bulan, Nikah Baru 4 Minggu!!!! 20 Mac 2011
-- (Gambar) Nabil Raja Lawak dan Qasha Cium Mulut?
-- Gambar Fasha Sandha Di Majlis Harijadi Jejai
-- (Gambar) Mayat Gadis Kemalangan Viva Dan Lori Tangki Minyak Di Kg Gerai Besut Terengganu

24 comments:

Kniedaz said...

kerana cinta, hilang rasa malu.

mamalieyna said...

Ohho...mmg hangat ittuu.. =P

kak long said...

dasar gedikk!

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

waahh wahh wahhh...
suka suki ekkhh..

tau tak batas batas agama???

emmmm

apa la nak jadik nie...


ehh mama hanim.. tolong mie .. 8888



// klik sinie jom ke blog mimie azimask :D ... //

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

terus terang...sejak kris nih cerai dgn anang...dah x suke dengan dia... aku wanita biasa konon... nih bkn wanita biasa..ni wanita x tau malu gedik2 nih... eh? emo kejap...kekekek

zue @ annaleeya said...

mmg tak malu... hrmmmm....

sdiri mau ingatla....

Adyshariz said...

mmg dasar ppuan yg x mengaku salah... mana ada wanita biasa buat cam ni, Islam pada nama jer.. hrp2 siti tu tak ikut perangai sahabat baek dia ni..meluat aku wey..

asked said...

=_='
bahaye btol laa..
siang anang..
hmmm
moge2..KD diberi hidayah..

erk..dia islam ek

Mama Hanim said...

Kniedaz: tu la kan..huhu..

Mama Hanim said...

mamalieyna: free show ok..hehe..

Mama Hanim said...

kak long: tau xpe..huhu..

tq sudi dtg sini ye..

eT said...

depan2 org berani cium..belakang org siapa la tau...isk..isk...

Mama Hanim said...

mimie: suka hati dia je kan..

ok2 mie, dh terjah blog mimie td.. 8857..hehe..

Mama Hanim said...

Amy: ibu mengandung sulung xleh emo2, marah2 sokmo ok..hehe..

take care both of u amy..

eliyaezlinalias said...

nympah ngn si KD neh kn???
memalukan kaum ibu jek...
anyway, kak salam kenal...
sya link post akak ni kt blog sya tau...mekasih...

MrS. F!zA said...

very da open house! kekeke

Kancilbiru said...

astaghfirullah..nilah pengganti kesunyian dia kot...

Mama Hanim said...

k.zue: apa kata anak2 dorg bila tgk picca tu agaknya kan..

Mama Hanim said...

Adyshariz: wanita biasa x bt cmtu lah sesuka hati kan..huhu..

Mama Hanim said...

asked: tu la pasal.. apa daaa..

Mama Hanim said...

eT: huhu..

Mama Hanim said...

eliyaezlinalias: mmg over kan..

tq2 sudi dtg sini n link n3 skali..
ada masa n sudi, dtg lagi ye..

Mama Hanim said...

Fiza: tau xpe..huhu..

Mama Hanim said...

Kancilbiru: ye la tu kot..kononnya