ad ld

Monday, July 5, 2010

Zizie Ezette Disahkan Hamil?

Dengar-dengar ada sebuah perkhabaran berita yang menarik daripada sumber yang boleh dipercayai bahawa Zizie Ezette dah mengandung.


Sungguh tidak disangka-sangka perkhabaran ini, memandangkan Zizie Ezette dan suaminya, Datuk Bung Mokhtar Radin sibuk turun naik mahkamah atas kes mengenai mereka berdua. Mereka berkahwin pada bulan Disember 2009 yang mana tidak diketahui tempat dan masa pernikahan mereka dan tidak dipersetujui oleh isteri pertama Datuk Bung untuk berpoligami.

Apa-apa pun tahniah lah di atas berita yang bermakna dan gembira ini. Semoga anak yang dilahirkan itu putih melepak macam Zizie. - izyan.com

--  Sharifah Aleya Bersalin Anak Lelaki 2.5kg (Gambar)
--  (Gambar) Zizie Ezette Msk Wad Suspek Demam Denggi 
--  Zizie Ezette Dan Bung Mokhtar Sambut Ulang Tahun Perkahwinan Ke 4 (Gambar)
--  Rozita Che Wan Pakai Baju Ketat Jaga Badan (Gambar)
--  Gadis Melayu Pilihan Lelaki Kerana

9 comments:

mamalieyna said...

ye ke..eeiii..mesti kiut kalo babynya nnti putih melepak cam zizie kan.. ^_^

Mah@mahu said...

Tahniah untuk zizie and bong... sapa kata tak power wakakakkaka.....

SyidaGorjes said...

kalau putih = zizie, kalau tak putih = bong.hehehee

:: iManja :: said...

tahniah...rezeki jgn ditolak

BIONIC WOMEN said...

harap2 sah taraf perkahwinan mereka supaya anak tu nanti sah tarafnya..

Mama Hanim said...

mamalieyna: stuju2..hehe..

Mama Hanim said...

Mah@mahu: ok la tu..

Mama Hanim said...

Syida: btul3...hehe..

Mama Hanim said...

iManja: rezeki2..hehe..

Tq sudi dtg sini..