ad ld

Wednesday, July 7, 2010

Gambar Lisa Surihani Tanpa Make-Up

Dengan bertajukkan 'tanpa makeup - biar kulit muka bernafas' yang digunakan oleh Lisa Surihani dalam laman Facebooknya kini menjadi perhatian ramai di sana.

Lisa ni memang tak payah make-up dah kelihatan cantik, kalau bermake-up bertambah-tambahlah cantiknya. Tapi Lisa ni neutral kulitnya. Sebab tue dia jarang bermake-up bila nak amik gambar spontan.

Kalau segelintir artis-artis lain tue, nak beberapa inci make-up takut nanti kedapatan pulak wajah tanpa make-up.  - Petikan : izyan

-- Cun kan lisa ni uols...

18 comments:

A D I A said...

apesal lawa jugak ni tanpa makeup? artiskah dia?

Uruchimaru @ kf said...

emm betullah mama hanim..bertuahlah saper dpt beliau ni nnti jadi suri hati !

Zaidah said...

MUKA DAH SEDIA CANTIK...TANPA MAKE-UP PUN DAH CANTIK...ANUGERAH TUHAN

puterikurekure said...

dia ni memang comey!!!

Nia said...

saya hari2 pun tak pakai make up, sebab tak reti..huhu

Peranakan Jatuh?

mamalieyna said...

comelkan dia...sgt2 lawa ^_^

Lelord said...

syanteekkk

BIONIC WOMEN said...

cantiknya dia..hubby i kata dia memang cntik...hehe..jeles tau

GreenJade said...

i lg chantekk maaa..wakakakaka :p

Mama Hanim said...

Adia: mmg artis.. yg meletop dlm cer AdamMaya tu..

Mama Hanim said...

Kf: ok la tu..hehe..

Mama Hanim said...

Zaidah: btul tu k.zai..stuju2..

Mama Hanim said...

Intan: comel kan..cute miut gitu..

Mama Hanim said...

Nia: xpe2, janji hati kita senang kan nia..

Mama Hanim said...

Mamalieyna: btul3..hehe..

Mama Hanim said...

Lelord: artis kata kan..kena lah syantekk gitu..hihi..

Mama Hanim said...

Eily: hehe.. kita pompuan pn kata dia cantik, lelaki pn mesti tgk cantik la kan..huhu

Mama Hanim said...

Tinie: stuju2.. cik puan tinie mmg cantik.. hehe..