ad ld

Thursday, July 29, 2010

Agak - Agak La Kalau Tensen Pun Beb

Salam.. Apa uols bt bila tensen? makan? tido? karok? reading? nangis? menguap? huhu.. Pepun style uols, jgn tiru gaya ni ok...


- huhu..wheelieeee tuhhh... yg duk kt blkg tu muka selamba je, hati kering btul tahap kemarau agaknya..

15 comments:

mamalieyna said...

issh biar betulll..camera trick tak..hikhik..cam lawak jer..muka slamber badak je tu =P

BIONIC WOMEN said...

subgguh ker x sungguh ni?hahaaa..lucu amat tengok muka toya kat blakang tu..x sesuaiiii amt ngan baju kurung tu..kuikuikui..nitis air mata gelak..heehhe

Ena said...

camtu pun boleh?
kalau betul la.. tetiba rasa malu pulak.. sbb bertudung litup berbaju kurung segala.. tapi aksi cenggitu la pulak! adeihh!

y@n@ M!B said...

tu bkn tahap tensen tu, mmg dh xde keje sgt dh tu kut..huhu~

Nieza Ishak said...

gilorss gerekkkkkkkkkk makcik ni ..hihihi


** miloooo

Uruchimaru @ kf said...

bhahahaha..adeh mama hanim ni lucu betul..!

::alwaniamalini:: said...

ahahaha.. real ke nih? dasyat hihih

Mama Hanim said...

mamalieyna: real tu kot..hehe..

Mama Hanim said...

Eily: huhu..selamba je dia kan, nk gi bli tepung gandum nk bt cucur udang tu kot..kihkih..

Mama Hanim said...

Ena: tau xpe..hehe.. jenis kamikaze tu kan..

Mama Hanim said...

yana: brgkali dorg gi pasar malam nk bli burger goreng tp dh abis kot, tu yg tensen jd cmtu..kui3..

Mama Hanim said...

Nieza: cool gilerzz dia kan.. tu pun seb baik dia x buat 'peace' je, lg sempoi..huhu..

Mama Hanim said...

kf: lawak tu kan satu bentuk terapi diri jugak..hehe..

Mama Hanim said...

amalini: real tuuu.. nk lawan skill ke?? hehe..

GreenJade said...

hehehe mcm real walopon super impose

wakakaka wiken nih nk try sheeeelieeee gok lah :))