ad ld

Wednesday, July 21, 2010

Penoreh Temui Mayat Gadis Bogel Terikat Pada Pokok

Mayat seorang gadis dalam keadaan bogel dengan kaki kanan terikat pada sebatang pokok ditemui di Estet Sungai Bagan, semalam.


Mayat dipercayai berusia 20-an dengan kesan tikaman pada dada kiri ditemui di tebing anak sungai dalam ladang itu oleh seorang penoreh getah kira-kira jam 1.15 tengah hari. - bharian

-- Manusia semakin kejam..

10 comments:

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

yeaahh.. heard the news this morning n thinking... what is the killer thinks?? ... leaving the corpse like that... pity that girl... :(

kella said...

apalah nasibnya.. ya ALlah.. minta lindungi dari kejadian seperti ini terhadap keluarga dan teman teman..

Zaidah said...

manusia sekarang nie dah tak ade perikemanusiaan...lebih jahat dari setan

Uruchimaru @ kf said...

zaman ni manusia lebih teruk dari firaun kan!

Mama Hanim said...

mimie: itulah manusia berhati binatang..

Mama Hanim said...

kella: semoga kita semua dilindungi Allah selalu..

Mama Hanim said...

Zaidah: dlm dunia binatang xde hati manusia, tp dlm dunia manusia ada berhati binatang..

Mama Hanim said...

Kf: kenapa perlu lakukan sekejam itu..

Adlina Husaini said...

ish laa awat sampai mcam tu sekali eh..

tapi sejak kita ni open kepada org luar utk dtg kerja kat negara kita, mcm2 kes jenayah jadi..

Mama Hanim said...

Adlina: manusia semakin kejam kan ina..