ad ld

Monday, June 7, 2010

Kenduri - Lemak Tapi Best


Salam.. Ni cer endurance kenduri sabtu lps. Venue 1st hari tu di SP. Suasana sgt happening, menu plak mables tentu lah sgt best.

Makan dlm suasana sejuk lg menambah selera kan. Lps makan nasi, refill plak laksa..walaweh..heaven beb..


Tgk cik hanim tu, klu menu sedap dia pn suka la tp klu kureng alamak dia terus cakap,' X best la papa'. Huhu.. Mmg ciri2 pengkritik makanan yg bagus..ahaks..

Lps abis nasi, papa hanim amik cendol plak.. Waaa sgt mables, kbtulan dh lama x pekena cendol kan.. Perhh..


See??? Cendol beb... Slurrrpppp.. Alhamdulillah..

18 comments:

LYaFRINA said...

woww.. ada cendol//skarang kat majlis kahwin hidangan dh dipelbagaikan...

Mama Hanim said...

Lyafrina: btul tu, dh ada mcm2 menu skang ni kan..

AYU said...

wah..sedapnya hanim hirup cendol..nyum2.

Ummi Aisyah said...

wah2 sedapnya siap ade dessert cendol tur..

atty's said...

sekrang kalo kenduri kawin mesti ade dessertkan ..

pandai hanim jadik food tester ya..

Ena said...

hehehe..

skrg nie p kenduri kendara mesti ada macam2 kan!.. kadang sampai tak tahu nak makan yg mana dulu.. tapi memg sangat puas hati.. sbb sekali pergi leh merasa macam2.. nak2 lagi ada laksa & cendol.. fuhhh!! meleleh dah nie..

ravishingpeacock said...

best r p knduri skang leh mkn cendol

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

aduss terpanah diri ini tgk gambo jelingan no 3 tuh.. hehehehe

TuYa said...

sedap..sedap..dan sedap..

Mama Hanim said...

Ayu: cendol mmg best..hehe..

Mama Hanim said...

Ummi Aisyah: btul tu, sgt sedap ada cendol..kui3..

Mama Hanim said...

k.ty: mmg best byk menu kan kty.. pilih je.. hehe..

hanim pasal makan mmg pandai..kui3..

Mama Hanim said...

Ena: tu la kan, byk menu byk la makannya..huhu..
telan je x kira lemak kolestrol ke apa dh.. yg penting sedappp..kui3..

Mama Hanim said...

ravishingpeacock: mmg best ada cendol kena plak musim panas kan..walla..

Mama Hanim said...

mimie: jgn tengok lama2, kot2 tergoda nti dgn jelingan itu..hihi..

Mama Hanim said...

Tuya: betul betul betul...hehe..

Kancilbiru said...

wah sedapnya cendol....tu yg best tu...

Mama Hanim said...

Nizaa: cendol mmg mables..hehe..