ad ld

Tuesday, June 8, 2010

KAU PERNAH TENGOK BUDAK KENA TERAJANG?

Salam.. Uols masih igt kes Humaira yg meninggal akibat disepak terajang oleh kekasih ibunya tu? Sangat kejam diperlakukan sebegitu rupa oleh makhluk yg berupa manusia terhadap anak kecil berusia 3 thn kan. Kenapa perlu bt jahat sgt klu x suka skali pn. Semoga si pelaku diadili dgn sewajarnya.

– Perbicaraan kes bunuh Syafiah Humaira Sahari bermula di Mahkamah Tinggi di sini hari ini dengan seorang saksi memberitahu bagaimana dia melihat tertuduh, Mohd. Fazli Azri Jamil memijak perut kanak-kanak berusia tiga tahun itu dan menendangnya sehingga terpelanting.

Menurut Ahmad Fikrihalis Zakaria, 19, pemandu teksi itu yang dipanggil sebagai ‘Mat’ turut memberitahu dia bertindak demikian selepas anak perempuan teman wanita kepada lelaki itu enggan memakai selipar.

Menceritakan kejadian tersebut, saksi pendakwa keenam itu berkata, kira-kira pukul 6.40 petang hari kejadian, dia melalui sebuah kawasan padang bola yang merupakan laluan biasa untuk pulang ke rumah selepas tamat aktiviti petang di sekolahnya.

Bagaimanapun, pelajar tingkatan enam di sebuah sekolah di Batang Kali itu berkata, dia berpatah balik ke padang tersebut selepas terpandang tertuduh sedang memijak perut seorang kanak-kanak.

‘‘Ketika hampir dengan Mat, kira-kira dalam jarak 10 meter, saya berhentikan motosikal dan Mat tiba-tiba tanya saya ‘kau pernah tengok budak kena terajang? Saya tanya dia, apa ni Mat, ni budak kecil.

-- Petikan utusan online. Baca SINI.

14 comments:

TuYa said...

morning kak..
zalim kan..
cuba dia lak kita sepak terajang dia,biar dia rasa mcm ne sakit nya..

cheqna said...

salam

tu la jadinya bila akal letak kat siku...
hishhhh..sakit hati tul...

nway salam ziarah ye =)

SyidaMislan said...

macam mna mak pia bole cakap bf dia seorang yg penyayang? sangatlah tak bole diterima akalku..

puterikurekure said...

betul2 dah kena rasuk setan jantan tu. gile betul!

Mama Hanim said...

Tuya: Salam.. tu la kan, zalim giler.. klu la hari tu org ramai pakat2 terajang dia cmtu bru reti kan.

Mama Hanim said...

cheqna: salam.. mmg jahat kejam.. otak letak kt lutut dh cmtu kot. gilo..

tq sudi dtg sini.. plz come again..hehe..

Mama Hanim said...

Syida: jantan tu syg mak dia je, bukan syg budak tu..

Mama Hanim said...

Intan: tu la, waras ke tak ntah la kan..

Ena said...

Ya Allah.. sampai tahap pijak tu memg bukan manusia la tu.. tapi kompem iblis dah.. nauzubillah..

Zaidah said...

jantan keparat kasik aje hukuman mati...samalah ngan ibunyer...subahat...

A D I A said...

orang tak de akal la sepak terajang budak ni. org nak anak dia nak anak, tapi tak reti jaga. eeee gerammm.

Mama Hanim said...

Ena: itu la... dh mcm iklan kt tv tu kot..

'Dlm dunia binatang xde manusia, tp dlm dunia manusia ada binatang'.

Mama Hanim said...

Zaidah: stuju2..

Mama Hanim said...

Adia: mmg pun..rupa je manusia tp hati apa ntah.. jahat btul..