ad ld

Wednesday, June 9, 2010

Bila Lelaki Suka Pakaian Dalam Wanita

Salam.. Uols tgk berita semlm? Dlm paper hr ni pn ada, pasal lelaki 39thn yg suka gila pakaian dalam wanita tu. Pelik btul hobi pembantu kesihatan tu kan, malah masa dia kena tahan polis pn siap pakai seluar dalam wanita lagi. Alahai cmtu kes pn ada gak ekkk.. Mcm2 daaaa..

- Pada mulanya, polis menyerbu rumah seorang pembantu kesihatan awam untuk mencari dadah, namun serbuan awal pagi ini di Marang membawa satu penemuan yang mengejutkan apabila beratus-ratus helai seluar dalam wanita dan beberapa helai coli, yang dipercayai dicuri, ditemui dalam almari lelaki bujang itu.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik negeri, Superintendan Roslan Abd Wahid berkata, serbuan dijalankan pada 2.45 pagi di rumah milik bapa lelaki itu di Kampung Rawai, Alor Limbat bagi mengesan beliau untuk satu kes dadah. "Tujuan serbuan itu dijalankan adalah untuk mengesan suspek bagi tujuan pertuduhan di mahkamah, namun hasil pemeriksaan yang dijalankan di rumah itu, polis menemui kira-kira 400 helai seluar dalam wanita dan beberapa helai coli dalam almarinya.

-- Petikan hmetro.. Baca SINI.

-- Dia ada koleksi 400 helai seluar dalam wanita..huhu.. Korang ada? Kih3..

6 comments:

Syida said...

400? adakah dia yang mencuri pakaian dalamku di JB dulu?hehehe

Mama Hanim said...

Syida: huhu.. mesti yg dicuri tu seksi kebaboommm kan..hehe..

Anonymous said...

bhahaha..aduhai! mcm2 hal org skrg ni..^-^

GREENJADE said...

gilo meroyan ke hape dia nih? injap jantung dia ade maselah kuts nih hiks3 :p

Mama Hanim said...

Kf: masalah kejiwaan..huhu..

Mama Hanim said...

Tinie: btul la tu.. mental disorder..kui3..