ad ld

Tuesday, March 15, 2011

Jalan Jalan Penang Gi Kenduri

Weekend lps g kenduri kt Seberang Perai n Butterworth Penang. Maklum la musim cuti sekolah kan

Makan2 dh kenyang, nak meronda la plak. Bru masuk 10minit Sunway Carnivall, Hanim cakap,' Hanim nak gi tempat yg ada byk rumah mainan tu. Jom la Mama'. Mama tya Papa Hanim,' Mana tu? Jwbnya,' Jusco BM.

- Alahai Bukit Mertajam tu nak ooiiii. Jauh gak tu..huhu.. Tp anak papa lah katakan, maka smp jugak lah Jusco pastu.

Bukan main senyum lg hanim. Lps sejam lbh baru ajak blk. 'Hanim dh penat la Mama, jom kita balik tp lain kali nak dtg lg ye'. Amboi2, dh sound siap2 tu.



Gi Penang tp lupa nak beli buah pala..sob sob sob.. Uols kalo gi Penang lepak mana ek?

3 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

ehh, kalau dah sampi jusco BM tu dah dekat sgt ngan rumah kite tu..berjiran aje ngan jusco tuh, ekekeke..

PuteriKureKure said...

lepak feringghi dan balek pulau. menikmati keindahan pantai gitu. hehe.

hanim suka betul main ye. bagusla.

mama wanie said...

selalu kalau balik kampung...kalau sempatlah..

pergi penang....bawak anak2 naik feri...suka bukan main diorg....pastu kat sana pusing2 ja....beli jeruk..makan nasik kandaq...pastu balik....