ad ld

Monday, March 14, 2011

Skill Masak 'Tunjuk-Tunjuk', X Perlu Belajar Semua Mesti Dah Tau

Hasil masak guna teknik jari 'tunjuk2' kt pasar mlm. Maka terhidanglah burger ayam, kue teow goreng dan sate ayam. Emm sedapnya..


Semlm makan x habis pun, ada lg skit stok dlm fridge. Best gak makan2 blk keje ptg nanti..


Jom uols, pekena kue teow sg petani, gerenti mables..hehe..

-- Nasha Aziz Cedera, Rugi RM 40 Ribu Disamun Di Lampu Isyarat Di Jln Persiaran Ampang Hilir
-- (Gambar) Majlis Cukur Jambul Khyra Khalyssa Anak Dynas Mokhtar
-- Aaron Aziz Dijangkiti Virus Kencing Tikus Leptospirosis
-- Anak Derhaka, Panggil Ibu Babi 

9 comments:

BIONIC WOMEN said...

ingatkan ada resepi baru nak share tadi..hehehe..
kalau kita jengjalan kedah leh ler mamahanim bawak kita gi jengjalan cari makan ek..hehe
Bila?? xtau tahun mana ag..hehe

Eryati said...

teringin makan sate

Citarasa Rinduan said...

aduh!!! tiba2 ayu lapor..
sabor jerlah

Ena said...

hehe..
igtkan apa la tadi.. pandai akak yeh!.. haha..

tetiba teringat yg sendiri pun dah lama tak p pasar malam.. huhu..

nuriz said...

amboii sedapnye sate

Mama Hanim said...

Eily: hehe, jgn marah ye..
xde hal punya, eily mari sp ni gak, kita plan awal2, gi jln2 cari makan le..hehe..

Mama Hanim said...

Eryati: sate mmg best kan..

Mama Hanim said...

Ayu: jom makan..hehe..

Ena: skill baru tu..kih3..
tu pn kebetulan pasar mlm dekat dgn umah, dlm 3km je..huhu.

Nuriz: dapatkan stok dgn segera. la3..

cik sakdi said...

ingtkan skil masak baru. hahah iye2 je bace. haaha