ad ld

Wednesday, March 9, 2011

Dpt 55 Nangs Di Innit.. Satu Rekod Utk Blog Ciput Ini. TQ.

Pagi2 on acc nuffnang nak tgk earnings BE. Alhamdulillah, ada peningkatan $$$$ dari hari ke hari, makin happy lah berblog kan..hehe. Pastu on acc innit plak nk ping n3, blogger masa terhad mcm mama ni kenalah ping n3 sana sini coz x dan sgt nk blogwalking.

Terkejut jap tgk n3 3 BE 2 hari lps tu dpt 55 nanged. Tgk SINI. X penah pn dpt viewer kt innit cmtu, plg ramai setakat belas2 je sblm ni. 

Terima kasih pd semua yg sudi singgah blog ni ye. Sesungguhnya dirimu amat berharga..Chewahhh.

-- (Gambar) Lg Gambar Ally Iskandar Dan Aishah Zainal Di Majlis Pertunangan
-- (Gambar) Mayat Lelaki Gantung Diri Kecewa Cinta Di Lrg Tmn Ayer Keroh Melaka
-- (Gambar) Supermodel Adrina Lima Peraga Baju Dalam RM6.4juta
-- (Gambar) Isteri Mengandung, Jimmy Shanley Nafi Masalah Rumah Tangga

3 comments:

mamalieyna said...

huuu tak fhm sangat...tp tahniah ye..hee..

✿ etiey erywan ✿ said...

hmmm tahniah. sikit2 lama lama jd bukit

SyidaGorjes said...

kita pun tak bape faham innit ni.