ad ld

Wednesday, December 15, 2010

(Gambar) Budak 4thn Ditemui Lesu Di Sisi Mayat Ibu Dibunuh 3 Hari Lalu

MasyaAllah!!! Terkejut sgt masa tgk gambar, berita pasal budak perempuan umur 4 tahun ditemui letih lesu kelaparan di sisi mayat ibunya yg dipercayai dibunuh 3 hari lalu.. Tak dpt bayangkan bagaimana perasaan anak kecil tu menatap wajah ibunya yg dah tak bernyawa sepanjang tempoh tu.. Tanpa makan minum, tiada suara dari si ibu, mesti tragis sgt situasi dialami anak kecil tu kan.


Kenapa perlu berlaku kejam hingga wanita tu kehilangan nyawa? Kelakuan manusia mmg makin teruk skang ni. Semoga si pelaku terima balasan yg setimpal. Simpati pd budak tu, kejadian tu tentu akan sentiasa berada di fikiran krn biasanya budak umur 4thn dh ada memori kan. bharian

--  (Gambar) Mayat Pelajar 15 Thn Dibunuh Ditanam Di Blkg Rumah Di Kg Sadong Jaya Kota Samarahan
--  Ayah Buat Seks Dengan Anak Mesej Lucah Tiap Kali Isteri Tiada Di Rumah (Gambar)
--  Langsuir Terbang Mengilai Ganggu Penduduk (Gambar) 

10 comments:

ieda said...

sedihnya baca .. x dpt bayangkan kalau anak kita ditempat budak yg malang ini huhuhuh

SyidaGorjes said...

mesti dia akan trauma seumur hidup.

makdara TERdiva said...

haishhhh! sebak baca kisah budak ni..tak lame lagi taula sape yg buat tu..grrrrrr

Lelord said...

masyaallah...

Sarid Derus said...

masyaallah..dunia hari ini..tak sanggup rasa nak baca...tak sampai hati..:(

Izan Ishak said...

kesian sungguh anak kecik ni. sebaya dgn anak saya, naufal. tak dapat dibayangkan keadaannya lepas ni... mesti dok terbayang2 ibunya yg dibunuh tu~

papabear said...

sedihnya... especially saya ada anak yg umur 3+... [speechless] :( moga2 yg buat dajal ni dapat balasan!

fairus said...

Ya Allah.. sedih sangat aku dengar cerita ni.. Kasihan emak dia.. Kasihan juga anak dia.. Budak tu tak tau apa-apa lagi.. Kita yang mempunyai anak ni, kasihanilah anak2.. Kalau nakal sikit2 tu, janganlah marah sanagt tak tentu pasal.. Ya Allah.. Sedih sangat..

AQisH said...

ya Allah..kesiannyerrr..nak nangis baca :(

~ayu.oyie.yuna~ said...

Assalam mama hanim..
itula.sebak sy baca paper ari ni..
bayangkan anak kita..huhu...