ad ld

Tuesday, December 7, 2010

Bila Anak Tuntut Janji

Salam.. Cocer mendung 2-3 hari ni agak pengaruhi mood tambah plak tenaga byk dibekal dri daging n lauk pauk gulai kawah kenduri..huhu..

This week asik telan nasi minyak je, kbtulan klu kenduri umah kenalan rapat or kaum kerabat, siap dorg bg tapau lg. Dh penuh dlm fridge tu, hubby n hanim plak jenis 'makan baik', belasah je apa yg ada. Just kuarkan then letak dlm oven, already done.. Alhamdulillah.

Cik hanim plak dh tuntut janji dgn papa dia, klu 'behave n be a good girl dlm perjalanan n tempat kenduri' just say what u want. Alahai baik punya umpan kan..

Hanim hulur jari kelinking dia kt papa tanda 'promise', pastu dua2 bertaut jari kelinking, kelakar btul dua beranak tu..

Checklist- naik pooh n tortoise dh, playground dh tp satu lg blom settle.. 'Hanim nak makan pizza la papa, bleh tak?' Smbil lentok kepala dia.. Mmg kena cukup2 la papa dia...Anak papa katakan.. Sape suh janji, kan dh kena ragging dgn doter tu..huhuhu.. Layannn.....................


- Moral of the story: Janji tetap janji..Bukan janji tinggal janji mcm lagu KRU ok.. la la la.....

5 comments:

SyidaGorjes said...

nasib baik aqid belum pandai minta itu ini.....alhamdulillah (selamat duit den.hehehehehe)

Ena said...

untung hanim.. dilayan bak puteri raja... syok nyer.. :D

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

best betul jd anim.. :)) papa... anim nak makan kenny rogers boleh?

PuteriKureKure said...

hehe.sib baik hanim mintak pizza je. makan bertiga takpe lagi. :)

baincardin said...

Selamat Menyambut Maal Hijrah 1432! ^_^