ad ld

Monday, December 27, 2010

(Gambar) Klinik Diserbu KKM Disyaki Sedia Khidmat Gugur Janin RM2,000

Mcm2 kan.. Hari tu ada kes hospital di K.L disyaki terlibat xtvt jual bayi, ni kes klinik swasta plak disyaki terlibat kegiatan gugurkan janin utk mana2 gadis yg terlanjur dgn bayaran RM2,000.

Pegawai KKM (foto) menyoal siasat kakitangan klinik yg diperiksa.

Ketika serbuan dilakukan, seramai lebih 10 orang awam sedang menunggu di tingkat atas
klinik untuk mendapatkan rawatan sebelum pegawai KKM segera memeriksa wad klinik itu yang terletak di tingkat bawah.

Bagaimanapun ketika serbuan dilakukan, tiada pesakit ditemui di dalam wad bersalin, sekali gus menimbulkan seribu tanda tanya berhubung operasi klinik berkenaan. Tgk sini.

5 comments:

ciK mOt ©™ said...

hurmm...macam2...kalu nak ikutkan banyak lagi klinik yang sediakan perkhidmatan begini..cuma diorang tak tau ja...

Ena said...

ERM.. TAK PAHAM SUNGGUH! MCM2 HAL KAN..

SyidaGorjes said...

erk!teruknya.
money can buy almost everything....

ieda said...

aduhh letih aar .. apa nak jadi dunia skrg nie huhuhu

GreenJade said...

duit punya pasal..nk untung cepat..aiyoo