ad ld

Monday, December 27, 2010

(Gambar) Trauma Sebulan Guna Kicap Perisa CICAK

Salam pagi Isnin.. Uols dh bekfes ke? Ada guna kicap tak? Tgk isi botol kicap tu elok2 skit, kot2 ada 'perisa tambahan' mcm picca tu..ekekeke...uweekkk.. Jgn  marah beb.. Jom tgk cer Kicap Perisa CICAK..

Selama sebulan ini, sebuah keluarga terdiri lapan orang di Taman Merpati di sini tidak menyangka keenakan makanan yang mereka nikmati menggunakan kicap soya pekat, rupa-rupanya
bercampur bangkai cicak.

Menurut Norazura Arip, 32, bangkai cicak sepanjang dua sentimeter itu tiba-tiba terkeluar dari botol kicap berkenaan ketika dia menuangkannya ke atas senduk untuk memasak nasi goreng. Tgk sini.

13 comments:

azzey said...

uwekkkkkkkkkkkkkk.....*terus rasa nak termuntah baca entry nih.......*

ciK mOt ©™ said...

adoii...lugai tekak ni ....ishhh

SyidaGorjes said...

yucks!

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

ok grosssss!!!!! uuuweekkk

kesiannya family tuh.. buat la aduan kat kementerian kesihatan... huhuhuhu

::alwaniamalini:: said...

eeee geli! huhuh

~ayu.oyie.yuna~ said...

Assalamualaikum..
Gelinye tgk cicak tu..
Sian family tu..bole saman ni..

baincardin said...

Errkkk!!!~ ^_^'

Shiela Latif said...

adoiiyaiii....gelinyer...kembang tekak!

ieda said...

aduhhhh huhuhuhuh uwekkkkk

Sidratul Muntaha said...

dia lupa tutup tu rasanya
tu yg cicak tu masuk..
huuhh..
kdg2 human factor..
klu sebulan mmg cicak tu dah mati
ni idup lagi..
rumah aku pun cicak selalu masuk kat botol kicap tu..
tu namanya,kena selalu tgk brg dapur...
huuhu...

Afizz said...

Adoi....Besau pulak tuh cicaknya.... Ngeri..!

Entri Terkini
Software Pilihan MemoriSeorangMuda 2010

mamasue said...

dh terasa geli geleman tekak mamasue nih...sib baik lah botol kicap dia beli tu lobang besar,blh la kluar cicak tu...kena yg lobang kecik2 ni,smp abis kicap br blh nmpk ada rangka kt dlm tu....

GreenJade said...

mcm nk tekuar isi perut..uwekkk!!

aduhh itu kicap jenama ape tuh..?