ad ld

Thursday, December 23, 2010

(Gambar) Mangsa Cedera Terselamat Nahas Bas Terbalik Di Km 15 Jln Cameron Highlands - Simpang Pulai 20.12.10

Antara gambar mangsa2 yg cedera dan terselamat dlm nahas ngeri bas terbalik di Km 15 Jalan Cameron Highlands - Simpang Pulai 20.12.10.




Anchala nama mangsa yg dlm wad tu klu x silap.. Sumber: kosmo, bharian.

-- Ngeri sgt.. tak tahu la mcm mana perasaan mereka hadapi saat hidup mati masa nahas tu kan..

4 comments:

ieda said...

siann mangsa .. x leh tgk lama2 huhuh

mamalieyna said...

memang sian betul la kan..issh makin seram nak naik bas bertingkt skrg ni..huhu..mmg tak naik nye lah! en suami pun dah sound, takyah naik cameron la pasni...seriau..ngee..

Ena said...

ena susah hati tiap kali tengok bas walaupun tak naik.. deme bawak laju2.. scaryyyy!!

pastu adi2k ena yg masih belajar tu memg bas je la kemudahan yg ada.. selalu pesan kat dorang jgn amik bas bertingkat.. yerla nak jd tak kira bertingkat or tak tp gerun la tgk nas yg bertingkat cam tak balance je kat jln raya..

Jieda said...

bulan 6 tahun depan rancang nak ke cameron.semalam en suami buat lawak,nak pergi nanti waktu malam jangan lalu kat situ,takut 27 orang tu tahan nak tumpang keta kita hu3.sabar je la he3