ad ld

Monday, December 20, 2010

Gambar Terkini Gadis 17 Thn Ditikam, Disimbah Asid Di Kg Baru Sg Redan Ulu Tiram Johor

Pasti sesiapa juga yg berperasaan normal spt manusia biasa akan tersentuh hati kan tgk keadaan remaja tu..

Ditikam 19 kali, disimbah asid till hampir 70% badan melecur..

Sakit pedih x yah cer lah, kita yg masak ada jugak kadang2 kena percikan kecil minyak goreng ikan pn dh terasa sakit kan, ni kan pula dia melecur cmtu..

Tak tahu nak kata apa, kesian sgt tgk keadaan budak tu..

6 comments:

aNaYaNa said...

kesian sangat..
xsanggup nak tgok pic tuw..
semoga Allah beri beliau kekuatan..

princeduyong said...

kesian betul...kejam!

Ena said...

Astaghfirullahalazim..

kesianya.. sampai tak tahu nak kata apa dah tgk gambo dier.. nauzubillah..

mamalieyna said...

Ya allah kesiannye...camna dia nak lalui kehidupan masa depan..Ya Allah.

baincardin said...

kita doakan yg terbaik utk dia, amin...

CT said...

kijam sggh...rejam je manusia yg buat tu...grrrrrr