ad ld

Tuesday, December 21, 2010

(Gambar) Bas Pelancong Terbabas Terbalik Turun Cameron Highlands Di Km 15 Jln Cameron Highlands - Simpang Pulai

Alhamdulillah, kami dh selamat smp Kedah slps turun di airport Penang kul 6.30ptg td. (20.12.10)

Singgah sebentar makan2 skit, terkejut tgk highlight pasal sebuah bas membawa pelancong merempuh penghadang jalan dan terbabas ke dalam longkang ketika menuruni Cameron Highlands di Km 15 Jalan Cameron Highlands - Simpang Pulai tu.

Terkini dh 27 mangsa disahkan maut. Dalam nahas pukul 11.40 pagi itu, kebanyakan penumpang dalam bas tersebut  pelancong warga Thailand.

-- Nape kerap sgt kemalangan bas skang ni?

5 comments:

NAZRUL AHMAD said...

Saya ada baca ,pastu tadi tengok t,v.mmg trauma nak naik bas,huhh..takut la..bas ja yang kena/tiap masa.tiap saat//

Ena said...

kerap sgt kejadian mcm niskrg kan!.. lepas 1, satu jadi.. Ya Allah.. moga kita semua dilindungi..

baincardin said...

kawasan tu mmg sgt bahaya..esp yg otw dr cameron to ipoh..

mamalieyna said...

mengerikan kan..haih la..seb baik tak lalu time kejadian berlaku..huhu..

SyidaGorjes said...

jalan licin kot?