ad ld

Thursday, November 11, 2010

Bayi Lelaki 7 Bulan Dijaga Pengasuh Di Taman Melati Meninggal Dunia

KUALA LUMPUR - Bayi lelaki berusia tujuh bulan mati dalam perjalanan ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) hari ini setelah didapati tidak sedarkan diri di rumah pengasuhnya di Taman Melati di sini.

Bayi itu Yusuf Razzin Mohd. Yusri dibawa ke hospital oleh ibu bapanya setelah dimaklumkan mengenai keadaannya oleh pengasuhnya. Ketika tiba di wad kecemasan HKL, difahamkan kanak-kanak itu sudah tidak bernafas dan badannya menjadi kebiruan.

Kematian bayi itu menimbulkan keraguan dan sehubungan itu satu laporan polis dibuat oleh pihak HKL kira-kira 3 petang tadi di pondok polis hospital tersebut. Ketua Polis Daerah Sentul, ACP Zakaria Pagan ketika dihubungi hari ini bagaimanapun tidak dapat mengesahkan sama ada kematian itu mempunyai kaitan dengan unsur jenayah. - kosmo

3 comments:

LYaFRINA said...

ada lg...
kerap sgt kebelakangan ni kes bayi meninggal di rmh pengasuh..

Mama Hanim said...

Lya: tu la kan..heran kenapa bleh jd cmtu..

alia said...

sedih kan :( , ni boyfriend saya punya anak buah. sebenarnya pengasuh dah tau yg arwah usup meninggal. so, dia bawak pergi klinik kat area taman melati. doctor kat klinik tu yg sahkan arwah da xde dah. then pengasuh tu tgu laki dia balik kerja, baru terhegeh2 nak bawak pergi HKL. bayangkan boleh lagi lengah2. dah smpai HKL baru inform umi n abah usup. bf saya yg tgh kerja pun amek EL. malam tu jugak bawak arwah balik tganu kampung umi usup untuk kebumi kat sana, pagi2 baru kebumi. kesian usup. :( usup, aunty alia rindu usup. Al-fatihah.