ad ld

Thursday, April 14, 2011

Sotong Celup Tepung, Ayam Goreng Pembuka Selera Di Ptg Itu

Ni cer sal makan lg, xde cer lain kan. Xtvt makan2 di ptg hari, biasa lah blk keje terjah kedai dulu. Hanim kata,' Rasa nk makan sotong goreng la, boleh tak mama? Maka Restoran Di Sayang la tmpt dituju.



Ni lah menu sotong celup tepung yg Hanim request tu. Sblh tu ayam goreng mcm biasa lah. Mama punya plak nasi goreng isi ketam n ayam masak paprik tp terlupa nk snap..huhu. 


Isi sotong dlm tepung tu, sgt sedap hingga teringat nak lagi..hehe. Sungai Petani mmg syurga makanan sedap2, i likeeee.

-- (Gambar) Bapa Bakar Diri, 2 Anak Turut Melecur Di Kg Raut Yan Kedah
-- Gambar Kemalangan Maut Atas Jambatan Pulai Pinang 2 Maut 1 Jatuh Ke Laut

14 comments:

Madam Amie said...

hanim ni shumell la... bila la dpt jumpee anim nih.. ihihihiih

Mamasya said...

Sedapnya sotong celup tpg yg Hanim order tu...anak2pun suka sotong celup tpg gini...

diana said...

muntell nye dia...:p

Mama Hanim said...

Amie: shumell ke? tq2.. nti baby Niya cepat2 besar leh la kawan dgn Hanim kan..

tu la, bila dpt jmp aunty amie ni agaknya.

Mama Hanim said...

Mamasya: sedap pun kt kedai je, tp kalo pandai masak mcm mamasya lagi best kan..

Mama Hanim said...

diana: bleh la kawan dgn maisara..hehe..

Zue AnnaLeeya said...

sedapnyer... sukerla hanim yer...

SyidaGorjes said...

omg!da lama tak makan sotong goreng tepung.

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

petang ni ingat balik nak goreng ikan tambam, makan dengan nasi panas2 pastu taruk kicap sikit!

perghhh! belom masak dah terliur2..haha!

amal said...

adoii...sedapnye sotong celup tepung. my favourite!!!

etiey.com© said...

sedapnya.. tepung celop tepung tu memang fevret sampai mati rasanya... heheh... comel si kecik!

lizz said...

suka tgk hanom yang montok tu sangat cumel...

A D I A said...

amboi anim nanti leh jadi hos JJCM la. dah macam maria tunku sabri gayanya

Bionic women said...

kita pun baru pas makan soton celup tepung rabu tu. hehe.
memang sotong celup tepung menu feberet dhiya skang nih