ad ld

Wednesday, April 20, 2011

Kebizian Melanda, Jom Makan Ais Krim

Assalamualaikum. Semlm langsung x dan bt n3 utk blog, hr ni plak dh ptg cmni bru bleh layan blog jap. Bz sgt kt ofis, kt umah line burukband jap ada jap xde dh mcm iklan biskut. X dan nk cer byk lah, ada picca ni je dulu..huhu..


Hanim nk gi tesco, nak makan aiskrim katanya.

7 comments:

fadhdeela said...

syokknyer dia mkn ais krimm..comey!!

Meh sini: Payudara ku Digigitt!!!

diana said...

sempat lagi posing2 depan kamera tu..
hehheh

@e_da said...

sedapnya tgk hanim makn eskemmmm

Mamamya said...

dah lama x makan aiskrim sejak afiqah ada asthma...tgk hanim makan ni aduhai...t'liur lah pulak....

Anamarza said...

Bestnya makan ais krim...


Coretan Terkini: Ce kongsi sikit kat sini!

:: noremy bte rahmat :: said...

COMEYNYER POSING...........


p/s:BW & folo..mehla jenguk belog saya..salam kenal (^_^)

GreenJade said...

amboi2 makan eskem tayang2 kat auntie yea..Uwaaaaaaaaaaaa nk siket