ad ld

Thursday, April 7, 2011

Nasi Ayam Masak Halia, Mmmm Sedapnya

Assalamualaikum. Semlm langsung xleh on blog, line sgt TERUK. Hari ni hrp2 ok skit la, kesian kt blog kan. Tp bukan ada cer special pn, cuma xtvt ptg makan je lah. Menu mcm biasa je, nasi ayam masak halia, sup n mee hong kong. Cuma lain skit sbb Hanim tunjuk jari dia yg berinai tu. Aunty2 anak mak pengasuh dia buat tu, suka sgt, smp nk makan pn susah nk pegang sudu, takut hilang inai katanya..huhu.



Air kelapa tu Hanim punya, mmg kt kedai tu bagi gelas besar gedabak cmtu. Dpt minum masa cocer panas best kan, sejuk je dlm tekak..Alhamdulillah.

- N3 ni lama giler nk upload picca, internet mmg slow sgt2 skang ni. Sabar je lah mama.

9 comments:

mamalieyna said...

hanim pakai inai ke?..cantik...lama tak pakai, teringin plak..hehe..

Ena said...

memg layan betul lah kan makan dan minum air kelapa paneh2.. nikmatnya tekak..

miezaniera said...

wahh kecik2 dh pakai inai..rajin pengasuh melayannye hehehe

Zaidah said...

internet kat sinipun macam siput babi patah kaki....dah lama tak rasa nasik ayam...cantik jari hanim..merah menyala

SyidaGorjes said...

aqid pun suka pakai inai.sgt tak macho anak jantan mommy okeh.

ieda said...

ermm sedapnyaaaaaaaaaa .. haa kang akak nak order nie pulak ekkeke :)

Bionic women said...

tomei jari tuh..
dhiya menangis2 unty dia nak letak inai..geli..hehehe..
kalau tengok jari org lain berinai, dia kata.siannya jari dia sakit..haha

GreenJade said...

hahaha same lah ambo wani uits...dua2 celcom ngn maxis mcm ampeh lately

maka ilang selera utk berblogging lately ekekeke

~ain said...

semangat tengok anim ni makan.. hehhe