ad ld

Thursday, April 21, 2011

Tips Make Up Tahan Lama Di Pagi Hari

Assalamualaikum.. Uols penah tak tgh relaks2 dlm kete nk gi ofis tetiba rasa panas pelik je? Kuatkan e-kon panas gak coz angin je yg kuar. Eh x leh jd ni lama2 bleh cair make up loreal ni, kata mama kat hubby..kih3. Lunch hour hr tu my hubby call,' Syg jom lunch pastu nk gi repair e-kon'. - Ok je tp lama ke nk repair tu?,jwbku. - Jap je kot kalo tambah gas.


Lps makan2 tu terus gi kedai e-kon. Cmtu lah caranya, mama pn x paham apa cine tu cakap, cuci dulu pastu tambah minyak bru tambah gas. Dlm sistem e-kon pn ada minyak gak rupanya. Lantak lah asal settle kan. Maka siaplah n3 autopublish ni..hehe. Sekian harap maklum.

4 comments:

diana said...

apa tipsnye??
tak paham pasal kereta2 ni..
hehhehe

etiey.com© said...

heheh setakat sekarang tk pernah lagi terjadi..

missxidi said...

La...ingatkan betul2 ada tips. hihi. tapi ok la tu...kalo pasang air-cond mesti makeup tak cair kan?! saya setuju.hihi. jemput dtg blog saya & hepi readings my new series!

GreenJade said...

lerr penat skudeng carik tips..nan ado upenye ekekke..mmg boleh hangit ketiak kan Wani hihihi

ambo pon pnah tekena tkandas dlm jem selama 2 jam di tgh panas ..cam nk lompat kuar dok ateh bumbong keta jek..bkn jek mekap cair..susuk2 pon boleh tercabot keh keh keh