ad ld

Wednesday, April 27, 2011

Kuih Cara Made In Kelate In D'House

Aura rajin dtg lg, x tau nape lately blk keje asyik nk bt kuih je. Adakah itu petanda utk ku bt bisnes kuih? Kih3 ada hati tu, mcm la sedap ada org nk beli kan. Setakat nk makan sendri n kengkawans tu bleh la tp utk terjebak bisnes kuih blom layak lg kot. Pepun meh kita tgk kuih apa yg terhasil itu. Uols panggil apa ekk, Cara gak ke? Hentam sajalah asal bleh telan.hehe. Satu bt inti bilis la konon n satu lg manis bergula. Kuih made in kelate mestilah manis2 kan.



Kira ok la kan hasilnya main masak2 ptg cmtu. Makan2 sambil tgk tv tambah lemak, tak gitu?

6 comments:

SyidaGorjes said...

yg ada lauk pun kita suka
yg manis pun kita suka

Anamarza said...

Rajin masak eik..setakat ni pernah makan yg manis, tapi yg ada lauk tu blum pernah cuba lagi.

diana said...

tak pernah rasa yang ada lauk..
bubuh daging pun boleh kan??
yang manis tu saya pernah makan..
tapi 7 tahun lepas..:p

mun-e said...

kak wani.. kasi la resepi.. hihihi

CT said...

sedap tu...

IbuNdashare said...

kayaknya enak yaa..minta resepnya yaa