ad ld

Friday, April 15, 2011

Udang Celup Tepung Plak Ya, Menu Hari Cuti

Assalamualaikum.. Lewat bersiaran hr ni cuti kan, settle keje umah dulu la. Sbb masih tingat sotong celup tepung dlm n3 semlm tu, bekfes td pn lbh kurang gak. Tp ni udang celup tepung plak, kebetulan stok udang ada dlm fridge tu. Goreng je lah senang kan, satu bt celup tepung n satu goreng biasa.



Cicah dgn sos cili ala thai mcm kt kfc tu plak kan, mmg best punya. Uols suka yg mana, udang celup tepung ke udang goreng biasa? Pepun dh abis makan la td..hehe..

-- (Gambar) Majlis Cukur Jambul Khyra Khalyssa Anak Dynas Mokhtar
-- (Gambar) Kemalangan Van, Viva Rempuh 2 Beranak Pejalan Kaki Di Semabok Melaka

5 comments:

Bionic women said...

bestnya..udang celup tepung pun suka, goreng biasa pun suka, butter prawn pun suka..

Adyshariz said...

sedap tu..

etiey.com© said...

pulak dah... memang fevret !

SyidaGorjes said...

semalam sotong, hari ni udang pulak.mencabar kredibiliti nih.

GreenJade said...

errr...udang salut emas xde ke Wani ihiks

tgh lapor nih..kijammmmmmmm uhuhuhu