ad ld

Tuesday, April 12, 2011

Goreng Popiah Di Mlm Hari Gara2 Aura Masak Menjelma

Assalamualaikum. Last week lps blk keje, tetiba aura masak menjelma. Dgr je kung kleng kung kleng kt dapur, my hubby dtg jengah terus tya, 'Mama nk main masak apa plak tu, kan bru je lps makan kt kedai td. Duk rehat2 je lah'. - Igt nk bt popiah lah papa, tiba2 rajin x tau nape..hehe', jwb ku. Pastu hubby kata,' Kita bawak gi makan siap2 tu sbb nk suruh bini rehat2 je blk keje, dia nk masak plak'. - Alamak laki aku dh bebel..huhu. Maka bertanyalah si isteri,' Boleh tak mama nk masak ni? Nak tau papa hanim jwb apa? Buatlah, goreng popiah tu garing ye, bt extra skit esok papa nk bw gi ofis. - Aduyai sabar je lah.


Mula kan proses, gulung2 cmni dulu ok. Jgn lupa masuk inti plak ye, tak kuasa nk telan nti..huhu.


 

 Taraaa.. Kan dh siap, best gak makan2 sambil layan tv mlm2 kan. Jom2 makan uols..hehe.
- Org yg bebel awal2 tu dia plak yg makan plg byk. Tinggal skit je nk bw gi ofis esoknya. Redha je lah.

-- Koleksi Gambar Perkahwinan Nur Nadia SM Nasimuddin, Jom Tgk
-- (Gambar) Wanita Aceh Pengsan Disebat 9 Kali Depan Khalayak Ramai

8 comments:

fadhdeela said...

biasa la lelaki ckp xnak tp dia yg mkn lebihh hihihi..popia tu kalo mkn ngan kuahh cili sedapnyer!!

meh sini: Besar Dahh Dia!!!

Bionic women said...

hehehe..memang sokmo gitu kan..
kengkonon jual mahal memula..sian ler kat kita, xperlah, x payah ler..
pastu bila dah terhidang..ktia pun dia x ingat..ingat kat makanan tu jer..haha

SyidaGorjes said...

sedapnye.dah lama tak makan popia buatan sendiri...

ieda said...

waa pandai adik buat .. kalau rajin semua jadi kan .. akak nak sgt buat tu .. tapi tunggu ujung2 minggu lah :)
makan panas2 sedap nie .. inti dlm leh taruk banyak2 ikut suke kann :)

diana said...

tu dia..
malam2 buat popia..
popia goreng lak tu..
hahaha..
aduhai..
saya tak berani nak makan popia goreng malam2..
heheh

Mamasya said...

Lama tak buat popia..sedap yg baru goreng tu..cicah sos..

faisal said...

hahahaha bertuah laki kak menolak..tp cara die ckap tu malu tapi mahu..hahaha

faisalapardi.com

GreenJade said...

hahaha malu2 tp mau2..

xpe pahala bganda2 tu Wani..hehehe