ad ld

Thursday, January 6, 2011

(Gambar) Khairul Fahmi Che Mat Sedia Bermain Di Luar Negara - Dpt Offer MU?

Semlm heboh 'Apek' tu di'usha' Manchester United a.k.a MU utk jd keeper club tu. Perhh, klu btul la cmtu compem jd jutawan la dia.. Gaji player MU mau ratus2 ribu seminggu beb.. Mari kita tgk apa komen 'Apek' glemer nih..

- PENJAGA gol skuad Harimau Malaya, Khairul Fahmi Che Mat, 21, tidak menolak kemungkinan bermain dengan pasukan luar negara jika mendapat tawaran menarik.

Saya sedia menimbangkan perkara berkenaan jika benar ada kelab luar negara yang berminat untuk menggunakan khidmat penjaga gol, bagaimanapun ia mestilah melalui saluran yang betul.

Saya juga mahu menafikan laporan laman web kononnya kelab terkemuka Eropah, Manchester United (MUFC) mahu membeli saya bagi menggantikan penjaga gol mereka, Edwin Van Der Sar yang didakwa akan bersara dalam tempoh terdekat,” katanya ketika ditemui di rumahnya di Kampung Dusun Raja, dekat Cherang, semalam. Sumber: bharian.

Manusia mampu mencipta apa saja, terutama dalam perkembangan dan kepesatan teknologi masa kini bidang komputer. Saya tidak memandang serius perkara berkenaan dan menganggapnya sebagai 'asam garam' kehidupan," katanya.

-- Selain berbakat jaga gol, dia juga pandai jwb soklan dgn bernas kan.. Tabik sama lu Apek!!! hehe.. 

-- (Gambar) Awek Khairul Fahmi Che Mat, Aimie Harmielia Cun Ke?

2 comments:

♥cikmOt♥ said...

salam...mama hanim tak sudi terima adiah cabutan bertuah ek...lambat kalu kita cabut nama orang lain la lagi nampaknya...

Mama Hanim said...

salam izan.. sori2..hehe.. hadiah best tu..nak2..