ad ld

Monday, January 24, 2011

(Gambar) Ayu Raudhah Sedia 11 Khemah Majlis Resepsi Di Tmn Mawar

Meriah btul kan majlis Ayu Raudhah ni. Tentu x menang tangan layan peminat yg nk posing dgn dia hr tu.. Best tu dpt join majlis yg happening cmtu kan..

Alor Setar: Sebanyak 11 khemah yang dipasang untuk kenduri kahwin aktres Ayu Raudhah dan pemain bola sepak Zaquan Adha di rumah pengantin perempuan di Taman Mawar, di sini, Jumaat.

Majlis resepsi berkonsepkan alam fantasi itu dihadiri lebih 1,500 tetamu termasuk pihak keluarga kedua-dua belah pihak, rakan-rakan dan peminat. Turut serta adalah aktres Zarynn Min dan pemain bola sepak Aidil Zafuan. Justeru itu itu, makanan yang ditempah untuk seramai 1,200 tetamu terpaksa ditambah kerana tidak mencukupi.

"Saya tak sangka tetamu akan datang seramai ini. Sebab tak mahu menghampakan tetamu yang datang pada saat-saat akhir, kami menambah lagi makanan dan minuman," kata kakak Ayu, aktres Rozita CheWan.

Kebanyakan tetamu yang datang tidak melepaskan peluang bergambar dengan Rozita, Zarynn dan Aidil. Sementara peluang bergambar dengan pasangan pengantin diberikan pada penghujung majlis setelah selesai upacara bersanding, menepung tawar dan memotong kek.

Zaquan mengenakan dua sut berwarna putih dan kelabu manakala Ayu mengenakan dua gaun berwarna putih dan merah jambu rekaan Rizman Ruzaini untuk upacara bersanding dan memotong kek. Sebanyak dua pelamin yang direka khas oleh Ixora Prestige Bridal dan diselenggarakan oleh kakak Ayu, Jaja.

Ayu dan Zaquan bernikah di Masjid Sultanah Bahiyah, Alor Setar. mstar

-- (Gambar) Majlis Resepsi Ayu Raudhah Dan Zaquan Adha
-- (Gambar) Majlis Pernikahan Ayu Raudhah Dan Zaquan Adha Di Alor Setar
-- (Gambar) Budak 4thn Ditemui Lesu Di Sisi Mayat Ibu Dibunuh 3 Hari Lalu
-- (Gambar) 3 Remaja Ditemui Mati Ditikam Di Kg Solok Binjai Melaka 

17 comments:

MahaMahu said...

Jelous tgk ayu tak apa kau tunggu huhu...

SyidaGorjes said...

mamahanim tak pegi ke?

Ena said...

ena ketinggalan ketapi.. baru tau ayu dah kawin..
cantiknye..

Mamamya said...

semoga perkahwinan mereka kekal hingga ke akhir hayat...amin.

ieda said...

bukan main layie .. ermm jgn jadi macam2 hal lepas kawin udah .. huhu (bkn doa yer .. sekadar ingatan)

Mama Hanim said...

MahaMahu: suh ayu tggu apa tu? huhu..

Mama Hanim said...

SyidaGorjes: tu la igt nk pegi, tak jauh pn a.setar tu..
risau kot2 ada org x mau blk bila tgk rozita che wan..huhu..

Mama Hanim said...

Ena: xpe2, dptkan terkini kt sini ye..ecehh..

Mama Hanim said...

Mamamya: Amin..

Mama Hanim said...

ieda: stuju2 kak..hehe.. semoga berbahgia hendaknya..

GreenJade said...

aihh nape ambo x dijemput pulok uhuhu

konsep lawo..kaler tema lawo..sume lawo2..

tp..

mamaHanim lg lawo (ehehe bodek nk mkn pree nih ekekeke)..laksa utara 1!! hahaha

analia buyani said...

sweet je diorang nih... =)

Mama Hanim said...

Tinie: hehe.. tak bodek pn xpe..

stakat laksa + char kue teow gerenti free lah utk cik puan tinie klu mai SP..kui3..

Mama Hanim said...

analia buyani: btul tu, dua2 sweet kan..

nikki said...

syok betul tengok gambar kawen nie...rasa nak kawen semula..anyway..pengantin dua2 memang mantap...sweet jer...

Mama Hanim said...

nikki: hehe.. sama cantik sama padan kan..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

salam kenal dari kakD...
rasa2nya majlis lepa bukan taman mawar...Taman PKNK...jom tngk gambo yg kakD bik sipi2 ja..

http://mysweetworld-didie.blogspot.com/2011/01/majlis-ayu-raudahzaquan-di-tmn-pknk.html