ad ld

Monday, January 3, 2011

Arwah Faizal Pesan Kpd Anak Jgn Nakal, Jaga Mak - Siti Nordiana

Sedih baca artikel ni td.. - "Ketika di hospital, Faizal berkali-kali cuba bangun dan berdiri tetapi saya menghalangnya. Kemudian, keadaannya menjadi semakin kritikal hinggalah dia menghembuskan nafas terakhir beberapa jam selepas dimasukkan ke hospital,” kata Saiful Yusof, 35, abang kepada pelakon popular, Faizal Mohd Yusof, 33, yang meninggal dunia akibat serang jantung di Pusat Rawatan Islam (Pusrawi), jam 1.45 tengah hari 1.1.11.


Mmg tersentuh hati seorg ibu sbb terfikir sejenak td kehidupan anak pertamanya hasil perkahwinan dgn Siti Nordiana, Muhammad Rayyan Nakhaie berusia 2 tahun dilalui tanpa ayah. Lbh2 lg isterinya, Rosmunira Rashid yg dikahwini awal thn lalu sedang hamil 5 bulan. 

Dia yang kemudian dirawat di Unit Rawatan Rapi (ICU) sempat menemui anak pertamanya, Muhammad Rayyan Hakhaie yang berusia dua tahun hasil perkongsian hidup dengan bekas isterinya, Siti Nordiana Alias, 25, sebelum menghembuskan nafas terakhir di sisi Rosmunira.

Siti Nordiana atau Nana yang ditemui berkata, Faizal menghubunginya beberapa hari lalu untuk bercakap dengan anak mereka, Muhammad Rayyan Nakhaie,2.

- Saya memasang pembesar suara dan mendengar perbualan mereka. Malah, arwah ada menyebut kepada anak saya supaya jangan nakal dan menyuruhnya menjaga saya. Mulanya, saya terfikir akan jadi sesuatu. Namun saya menolak pelbagai perkara negatif kerana tidak mahu menyangka yang bukan-bukan. Namun, Allah lebih menyayanginya,” katanya. hmetro. 

-- (Gambar) Siti Nordiana, Rosmunira Hapus Dendam Selepas Kematian Faizal
-- Pelakon Hantu Kak Limah Meninggal Dunia (Gambar)
-- Erra Fazira Dan Engku Emran Bersatu Sambut Majlis Hari Lahir Engku Aleesya (Gambar)
-- Pernikahan Tengku Amalin Dan Pengiran Muda Abdul Qawi (Gambar)
-- Amar Baharin Cedera Ditumbuk Ketika Penggambaran (Gambar)

3 comments:

ieda said...

aduhh sedih sgt2 .. anak ramai yg ditinggalkan .. sian yg lm perut tuu huhuhu

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

sedeykan, kita pun terkejut gak dalam usia yang muda...Al-Fatihah untuk arwah

GREENJADE said...

Al Fatihah utk beliau

suke jugak lakonan beliau..selamba & cool aje

bila dipanggil oleh-Nya..x kira umo bangsa pangkat maupun harta..Allah lebih menyayangi beliau..