ad ld

Tuesday, April 27, 2010

BenAshaari Dh Dtg Komen N3 Aku - Jgn Jeles YE

Salam.. Wah, x sangka Sifu Blogger Ben Ashaari sudi dtg blog I nih n letak komen kt n3. Huhu teruja beb, org glamer dtg katakan.. Dtg plak mengejut, sori xdan nk cari karpet merah daaa.



Tq2 sudi dtg ke blog ni yg x tdk sehebat blog benashaari tu..hehe.. Really2 appreciate it!!!!
Lps ni agak2 ben sudi dtg sini lg ke ekk? Hopefully dtg lg ye, n bw skali aura blog terhangat kamu itu..

Terima kasih daun keladi, ada masa n sudi sila dtg lagi..kuikui2..
Jangan jeles uols..

13 comments:

HANI said...

TAHNIAH....
heheh seronok tol..

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

bila enchek ben nak komen kat blog mimie plak niehhh... iskkhh....

Mama Hanim said...

Hani: tq2.. mmg suka..ehehe..

Mama Hanim said...

mimie: relaks.. ada rezeki nti smp jugak la tu kt blog mimie.. tggu ok..

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

tahniah... :P wahhh glamourousss sungguh mama hanim nih...

mamalieyna said...

tahniah! pasni pasti aura hangat blog en ben tu dtg melekat..pastu blog ni pun leh la jd femes cam blog beliau! ^_^..haha.bahasa!

mrs.ecam said...

wahh kompom pasni berdesup trafic ek...chayok2

Mama Hanim said...

Amy: tq2.. glamer kerrr? huhu..

Mama Hanim said...

mamalieyna: tq2.. harap2 cmtu lah kan.
'femes', wow bunyi cm best je..ehehe.
tq for d'wish..

mrs.ecam: bagusnya klu jd cmtu kan.. Insya Allah..

zue @ annaleeya said...

congrats.... mesti femes pasnih... heheh..

Mama Hanim said...

zue: tq2.. cepat2 la femes..kuikui2..

~ Sall said...

jeles ni...:?

Mama Hanim said...

Sall: hehe, be cool ok..